אחרי 9 שנים

נתניהו וארדואן שוחחו: "עידן חדש ביחסי ישראל וטורקיה"

תמונה – לשכת נתניהו

אחרי 9 שנים של נתק: ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו שוחח לפני זמן קצר בטלפון עם נשיא טורקיה רג׳פ טאיפ ארדואן שקרא לו בעבר רוצח ילדים. השיחה ארכה כ-12 דקות והייתה ידידותית מאוד.

ראש הממשלה המיועד נתניהו הביע את תנחומיו על רצח אזרחי טורקיה בפיגוע שאירע במדינה השבוע והציע את עזרתה של ישראל במאבק נגד הטרור. הנשיא ארדואן הודה לראש הממשלה המיועד נתניהו, והביע תנחומים על רצח הישראלים בפיגוע הטרור השבוע באריאל.

הנשיא ארדואן שב ובירך את ראש הממשלה המיועד נתניהו על ניצחונו בבחירות. שני המנהיגים סיכמו לפעול במשותף כדי לכונן עידן חדש ביחסים בין טורקיה וישראל.

הנשיא ארדואן וראש הממשלה המיועד נתניהו שוחחו על הדרכים לפעול כדי לחזק משמעותית את היחסים הכלכליים והמדיניים בין שתי המדינות.

במהלך מערכת הבחירות בשנת 2019 תקף ארדואן את נתניהו, "השודד שעומד בראש מדינת ישראל יעמוד למשפט בגלל שוד. נתניהו! אתה רוצח וטובח ילדים פלסטינים בני שבע, אתה רודן ואכזרי, תתעשת!".

ראש הממשלה נתניהו השיב לארדואן ותקף בסרטון שפרסם: "הדיקטטור שמשליך עשרות אלפי מתנגדים פוליטיים לכלא, שמבצע רצח עם בכורדים וכובש את צפון קפריסין, מטיף לי, למדינת ישראל ולצה"ל, על דמוקרטיה ומוסר מלחמה".

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.