מזימות קשות

מנסה להפיל את הקמת הממשלה? ליברמן 'חושף' את התוכניות של נתניהו

תמונה – ללא

שר האוצר ויו"ר מפלגת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן צייץ בצאת השבת בחשבון הטוויטר שלו, כי נתניהו מתכנן בסדרי הממשל החדשים שלו, מעבר לדברים מתבקשים וברורים מאליהם מבחינת נתניהו, כמו בחירת יו״ר הכנסת, העברת פסקת ההתגברות, חוק שיאפשר לדרעי לכהן כשר בממשלתו וחקיקה בנוסח החוק הצרפתי, נתניהו נחוש להשיג מספר דברים נוספים:

"בימים האחרונים יצא לי לשוחח עם לא מעט בכירי ליכוד ומקורבי נתניהו ומתוך היכרות עם האיש, התמונה המצטיירת היא יותר ממדאיגה," כתב ליברמן.

אלו הדברים שלטענתו, נתניהו נחוש להשיג:

1. רוב בוועדה למינוי שופטים – יעד חשוב ומיידי מבחינת נתניהו, כאשר בכל פעם שיצטרכו למנות נציג מהאופוזיציה, לשכת נתניהו תפעל למנות את אחמד טיבי.

2. איוש תפקיד שר התקשורת ע״י אחד מהאנשים היותר מקורבים ונאמנים לנתניהו ולאחר מכן השתלטות על תאגיד ״כאן״ והשגת שליטה בכל כלי תקשורת אפשרי.

3. החלפת היועצת המשפטית לממשלה במהירות האפשרית.

4. הדחתו והחלפתו של הרמטכ״ל הנבחר, אלוף הרצי הלוי, בטענה שאינו משתף פעולה עם תכניותיו של נתניהו בנושא איראן.

5. תכנית סדורה לסיכול בן גביר ולהחזרתו, כדברי נתניהו, ל״מימדיו הטבעים״, קרי 4-5 מנדטים.

6. תכנית סדורה לחיסולו הפוליטי של סמוטריץ׳. בהקשר הנ״ל, מקורבים לבני המשפחה טוענים שמעולם לא היה קונצנזוס פנימי כה רחב כמו ההבנה שקיים צורך דחוף להיפטר מסמוטריץ׳ בבחירות הקרובות או בעדיפות גבוהה יותר, באמצעות שינויים קואליציונים כאלה ואחרים, אם יתאפשרו לפני הבחירות.

7. כינון יחסים דיפלומטיים עם ערב הסעודית על מנת להשתמש בהישג הנ״ל כמנוף לשינויים קואליציוניים או לבחירות מוקדמות ביוזמת נתניהו.

ליברמן מוסיף וכותב כי כמובן שמדובר בהערכה בלבד אבל הערכה מבוססת מאוד.

7 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.