הקשיים במו"מ

סמוטריץ' תוקף: "אנחנו לא אויבים, נעמוד על הדרישות שלנו"

תמונה – יהונתן סמייה – דוברות הכנסת

בצל הקשיים במשא ומתן בהרכבת הקואליציה, יו"ר מפלגת הציונות הדתית, מגיב לביקורת של אנשי הליכוד: "לא יתכן שבכל פעם שאנחנו לא עומדים דום מול דרישות הליכוד יהיו מי שיהפכו אותנו לאויבים, יסיתו נגדינו ויכפישו אותנו.
הציונות הדתית היא שותפה מלאה של המחנה הלאומי ושל הליכוד."

עוד הוסיף כי "נעמוד על הדרישות שלנו כדי להבטיח הקמת ממשלה טובה ויציבה במהירות האפשרית שתעשה טוב ותוביל מדיניות ימין אמיתית."

ח"כ ד"ר שלמה קרעי, הליכוד, כתב בתגובה לסמוטריץ': "בצלאל הוא שותף מצויין, ראוי, נאמן וחבר טוב. אבל מה שהוא עושה בציוץ הזה, אלו שיטות של השמאל…לקחת ציוץ (שאני דוחה ומגנה בתוקף) של איזה בוט במקרה הטוב ולהפוך אותו למראית הכל… לא מתאים לך ידידי היקר. בוא נתמקד במה שחשוב כרגע ולא ברעשי הרקע."

יו"ר מפלגת עוצמה יהודית, חבר הכנסת איתמר בן גביר אמר: "ידידי למחנה הלאומי, בואו וגלו אחריות. בואו נתכנס לחדר אחד עד שיצא עשן לבן. בואו נפסיק את המלחמות המיותרות בחוץ. הגיע הזמן לממשלת ימין אמיתית, הציבור שבחר בנו מחכה."

ראש הממשלה המיועד, חבר הכנסת בנימין נתניהו אמר: "אני מגנה בתוקף את ההשוואה הנתעבת בין בצלאל סמוטריץ׳ לבין רב המחבלים סינוואר. גם כשיש מחלוקות אין מקום לביטויים מגונים כאלה."

1 תגובה
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.