צפו בתיעוד

לאחר שהותקפה: שפי פז זומנה לעדות ונחקרה על תקיפה

תמונה – מאיה לוין

לאחר שהותקפה ביום שישי האחרון ופונתה לבית החולים זימנה המשטרה הבוקר את שפי פז לחקירה באזהרה בטענה כי תקפה פעילה שגנבה ממנה את הבידורית. כזכור בערב שבת הותקפה שפי פז, פעילת החזית לשחרור דרום תל אביב, על ידי פעילי שמאל, לאחר שהגיעה עם מספר פעילים נוספים למחות מול פסטיבל מוזיקה אפריקאית שארגנה עמותת אליפלט.

קרדיט תמונות: מאיה לוין.

במהלך המחאה שהתקיימה כחוק חטפה אחת מפעילות השמאל את הבידורית של פז. פז דלקה אחריה וניסתה להשיב לעצמה את הבידורית אך האישה הטיחה את הבידורית בכוח על הקרקע. בהמשך הגיע אדם נוסף, העיף את שפי באלימות לאחור ומעוצמת החבטה בשביל החצץ ראשה "נפתח" והיא דיממה במשך דקות. היא נזקקה לטיפול רפואי ופונתה עם פגיעת ראש למיון.

לאחר שחרורה הגישה פז תלונה נגד שני התוקפים. אתמול חקרה המשטרה את החשוד הראשי בתקיפה ושחררה אותו בתנאים מגבילים, היום כאמור נחקרה שפי פז.

שפי פז מסרה בתגובה: "מהיכרותי את שיטת העבודה של המשטרה, אפילו לא הופתעתי. בתחנה אמרו לי שהם ימליצו להגיש כתבי אישום נגד כל המעורבים על תקיפה הדדית. מזל שיצאתי מזה בחיים, אחרת לא היה להם את מי לתבוע. אבל כדאי שתדעו. אם אתם מנסים לעצור גנב, רוב הסיכויים שתואשמו בתקיפתו."

סרטון התקיפה, קרדיט: החזית לשחרור דרום תל אביב.
1 תגובה
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.