הותר לפרסום

הסתיים המשבר: גופתו של טירן פרו הוחזרה לישראל

תמונה – דוברות מתפ״ש

אחרי יותר מ-30 שעות: גופתו של הנער הדרוזי טירן פרו, בן ה-18 מדאליית אל-כרמל, הוחזרה לישראל לפני זמן קצר, לאחר שהוחזקה בידי חמושים במחנה הפליטים ג׳נין.

משפחת פרו נפגשה עם מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף רסאן עליאן, וראש המנהל האזרחי, תת אלוף פארס עטילה, בזמן העברת גופתו.

מקיימים הבטחות: דרוזים מחזיקים בבני ערובה ומאיימים לרצוח אותם

מדובר צה״ל נמסר: "לאחר מאמצים של מערכת הביטחון ובתיאום המנגונים הפלסטינים והרשות, גופתו של טירן פרו, הצעיר הישראלי שנהרג בתאונת דרכים בג'נין (ג׳), מועברת כעת למשפחתו בישראל."

ראש הממשלה יאיר לפיד, לאחר החזרת גופתו של טירן פרו ז"ל: "שולח תנחומים מעומק הלב למשפחת פרו ולכל העדה הדרוזית על מותו הטרגי של טירן שהיה אמור לחגוג היום את יום הולדתו ה-18. החזרת גופתו למשפחתו היא המעט שיכולנו לעשות כדי להביא נחמה לביתם. אני מודה לכל מי שפעל ביממה האחרונה לסגירת המעגל העצוב הזה".

שר הביטחון בני גנץ: "‏אני מבקש להביע הערכה לרשות הפלסטינית על פעולתה להשבת טירן פרו ז"ל למשפחתו. מדובר בצעד הומניטארי בסיסי לאחר פעולה שפלה ובלתי אנושית. אני מבקש להודות לכוחות הביטחון ולכלל הגופים, המנהיגים והנציגים שפעלו בנחישות להשבתו. תנחומיי הכנים למשפחתו שגילתה גדלות נפש ומנהיגות ברגעים קשים."

9 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.