חשד לפיגוע

חשד לפיגוע: הולך רגל נדרס בבאר שבע

תמונה – דוברות מד"א

חשד לפיגוע דריסה: הבוקר התקבל דיווח על רכב פרטי פגע בהולך רגל בן 18 בבאר שבע, והמשיך בנסיעה עד שהפסיק נסיעתו לאחר כמה עשרות מטרים.

עפ"י גורמי רפואה הולך הרגל נפצע בינוני ופונה לבית החולים סורוקה. נהג הרכב נעצר ונלקח אף הוא לטיפול רפואי.

ממשטרת ישראל נמסר כי מפקד מרחב נגב תת ניצב נחשון נגלר הגיע לזירה וכל כיווני החקירה נבדקים.

תת ניצב נחשון נגלר בזירה, צילום: דוברות המשטרה.

אורטל פרלמן שמואלי מראשי הפורום לקידום הנגב אמרה לאחר הפיגוע בבאר שבע כי: "אנחנו מתריעים וצועקים שזו רק שאלה של זמן עד שהיעדר החוק והמשילות אצל הבדואים ייצר פיגועים. בטרור יש לטפל בכוח. אסור לתת לחוסר המשילות הזו להתפוצץ לנו בפנים".

דברי מפקד מרחב נגב תת ניצב נחשון נגלר, צילום: דוברות המשטרה.

שמואל טוויל וזאבי שיינין חובשי איחוד הצלה מסרו: "מדובר בהולך רגל שנפגע מרכב. הענקנו לו בזירה סיוע ראשוני ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים סורוקה כשהוא סובל מחבלות ופציעות שות בגפיים".

החובשים של מד"א ליאור פז ורון-אל ישראלי סיפרו: "כשהגענו ראינו את ההפצוע שוכב כשהוא בהכרה מלאה וסובל מחבלה בגפיים. סיפרו לנו שהוא נפגע מרכב שעלה על המדרכה. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל חבישות וקיבועים ופינינו אותו לבי"ח כשהוא במצב בינוני."

1 תגובה
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.