נורה בטעות

רצח כפול בטירה: שני בני אדם נורו למוות בבית קפה – ארבעה נעצרו

תמונה – רץ ברשת

שוטרי תחנת טירה פתחו בחקירה לפני זמן קצר, עם קבלת דיווח במד"א בשעה 17:28 בדבר אירוע ירי סמוך לכניסה הדרומית בטירה, במהלכו נורו 2 תושבי העיר ואדם נוסף מטייבה בשנות העשרים לחייהם.

על פי גורמי רפואה, מותו של תושב טייבה, שלפי החשד נפגע בטעות, נקבע בביה"ח, ושניים נוספים תושבי טירה נפצעו באורח קשה וקל. אחרי מספר שעות התקבל עדכון כי לאחר נסיונות החייאה נקבע מותו של פצוע נוסף – תושב טירה בשנות הארבעים לחייו.

מדובר בנרצח רביעי תוך 48 שעות, זאת לאחר הרצח הכפול לפני יומים.

הנרצח הראשון, מג'ד שיך יוסף.

שמות הנרצחים, אימן נאסר בשנות הארבעים
לחייו מג'ד שיך יוסף, בן 20 מטייבה. אימן נאסר נרצח היום באירוע ירי בבית עסק שבבעלותו בטירה. אחיו שאדי נאסר נרצח גם הוא באירוע ירי בשנת 2019.

הנרצח השני, אימן נאסר.

בלשי ימ"ר מרכז הצליחו לעצור הערב יחד עם לוחמי יס"מ מרחב שרון, שוטרי תחנת טירה ויחידת הכלבנים של מחוז מרכז, 4 תושבי העיר בחשד למעורבות ברצח ובחיפוש יזום תפסו אקדח שהועבר לבחינת מעבדות הזיהוי הפלילי.

בכוונת המשטרה להביא את החשודים מחר לדיון בבימ"ש, בהתאם לאסטרטגיה ההתקפית של מחוז מרכז כנגד מחוללי פשיעה, בבקשה להאריך את מעצרם, עפ"י צורכי החקירה וממצאיה .

על פי נתוני המעקב של עמותת יוזמות אברהם, בשנת 2022 קיפחו את חייהם 103 ערבים-פלסטינים בישראל בנסיבות הקשורות לאלימות ופשיעה, מהם 99 אזרחים ו-4 שאינם אזרחים.

• מבין כלל הקרבנות, 13 הן נשים.
• 86 מהקרבנות נורו למוות.
• 60 מהקרבנות היו עד גיל 30.

ממשטרת ישראל נמסר: "מדובר באירוע חמור של ירי על רקע פלילי במקום הומה קהל, תוך סיכון התושבים שומרי החוק ולפיכך החקירה המואצת הוטלה על ימ"ר מרכז, לצד הנחיה להמשיך ולהגביר פעילות אופרטיבית ממוקדות כנגד משפחות פשע הפועלות בעיר.

בנוסף, הנחה כי סגן מפקד מרחב שרון יפקד על הפעילות הממוקדת בכלל המישורים, לרבות בהיבטי חקירות, מודיעין והתנועה, בהתאם לאסטרטגיה ההתקפית של מחוז מרכז, למען שלום הציבור.

איסוף הממצאים נמשך בשעה זו תוך הפעלת כלל האמצעים והיכולות, לבחינת הרקע והנסיבות בחקירה המואצת."

1 תגובה
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.