בעד או נגד

הצעת חוק ראשונה: 3 שנות מאסר למטרידי חיילים

תמונה – ערוץ הכנסת

בעקבות תקריות חוזרות ונשנות של פעילי שמאל קיצוני המטרידים חיילים במחסומים ביהודה ושומרון, חברי הכנסת ממפלגת 'עוצמה יהודית' של בן גביר דורשים לתקן את החוק להטרדת שוטר בעת מילוי תפקידו.

על פי הדיווח של העיתונאי יהודה שלזינגר, בתיקון הצעת החוק שהגיש בן גביר ומפלגתו, דורשים המחוקקים עד שלוש שנות מאסר למפריעים לחיילים בעת מילוי תפקידם.

יו"ר מפלגת העבודה מירב מיכאלי הגיבה, "תתפלאו. אני ממש בעד הצעת החוק של בן גביר. הגיע הזמן לשים את המתנחלים האלימים ונוער הגבעות שתוקפים את חיילי וחיילות צה"ל מאחורי סורג ובריח."

ח"כ אלמוג כהן אמר, "בעקבות ריבוי מקרים שבהם אנרכיסטים ממומנים ומתודרכים פוגעים בפעילות חיילינו היקרים – הגשתי לשולחן הכנסת הצעת לתיקון חוק העונשין, יחד עם חה"כ איתמר בן גביר ולימור סון הר מלך. "המציאות הבלתי נסבלת שבה אנרכיסטים מסוכנים מפריעים לחיילנו חייבת להיפסק במיידי!", הגיב כהן.

ארגון הטרור מעזה "הג'יהאד האיסלאמי" פרסם היום הודעת איום על חייו של יו"ר עוצמה יהודית חבר הכנסת איתמר בן גביר. בהודעת האיום נכתב: "גורלו יהיה כגורלו של רחבעם זאבי, הוגה רעיון הטרנפר".

בתגובה לאיומים על חייו אמר בן גביר: "האיומים של ארגון הטרור הג'יהאד האיסלמי לא ירתיעו אותי. אנחנו נחושים להחזיר את הביטחון לתושבי מדינת ישראל. הגיע הזמן להקים ממשלת ימין מלא מלא, כדי שנוכל לכתוש את הג'יאהד האיסלמי".

כזכור, חבר הכנסת בן גביר מאויים ברמה הגבוהה ביותר ומאובטח באופן קבוע על ידי אנשי משמר הכנסת. לפני כחצי שנה נתפסה חוליית טרור מזרח ירושלמית, שתכננה ועקבה אחרי ח"כ בן גביר, במטרה להתנקש בחייו.

13 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.