מאוכזב

מהאופוזיציה: אייזנקוט מאיים להוציא מיליון איש לרחובות

תמונה – ארכיון לע"מ

הרמטכ"ל לשעבר ח"כ גדי אייזנקוט שהצטרף בבחירות האחרונות למפלגת המחנה הממלכתי, יוצא במתקפה נגד ממשלת נתניהו המסתמנת ומאיים להוציא מיליון איש להפגין ברחובות.

בראיון לידיעות אחרונות תקף אייזנקוט, "אם נתניהו יפגע באינטרסים הלאומיים של מדינת ישראל, אם יפגע בדמוקרטיה הישראלית, בחינוך הממלכתי, ובצה"ל כצבא העם – הדרך להתמודד עם זה היא להוציא מיליון איש לרחובות ואני אהיה ביניהם".

לעמ

אייזנקוט הוסיף ותקף, "אני מגנה את הניצול הציני של בן גביר ודומיו. אסור ליצור מצב שחיילים לא ירצו לשרת בקרב בגלל האופן בו מוצג היחס לחיילים על ידי גורמים בעלי אג'נדה. מי שמכניס את צה"ל לשיח הפוליטי מחליש את הצבא בראיה ארוכת טווח בשביל רווח ציבורי קצר מועד. היום כאזרח אני יכול לומר מה שלא יכולתי לומר כלובש מדים – אסור שהעמדה הפחדנית של רוב מנהיגי המדינה בפרשת אזריה תחזור על עצמה. אלאור אזריה עשה וידוא הריגה במחבל שכבר היה גוסס לגמרי עם 6-7 כדורים. ובא אחריו נתניהו, ואני לא רוצה להגיד, כי זה בוטה מידי, שהוא עשה וידוא הריגה לממלכתיות הישראלית אבל הוא פגע בה פגיעה אנושה. ולא ברגע אחד".

ח"כ גלית דיסטל אטבריאן הגיבה, ‏"ממלכתי זה רמטכ"ל לשעבר שמפסיד בבחירות וקורא למרד כי דמוקרטיה זה פויה. ממלכתי זה רמטכ"ל לשעבר שמתיידד עם פדופיל מורשע ומקבל ממנו כסף. ממלכתי זה סגן רמטכ"ל שמשווה את עמו לנאצים בערב יום השואה. אין בעולם על הצמרת הבטחונית הממלכתית שלנו! תלמדו מהם משהו יא מכונת רעל ביביסטית."

ח"כ מיקי זוהר מהליכוד תקף: אייזנקוט קורא להוציא לרחובות מיליון אנשים. מה זה אם לא הסתה? היו בחירות, מחנה הימין ניצח באופן ברור ועדיין ישנם יריבים פוליטיים שמסרבים לקבל את התוצאה. בסופו של יום, מסתבר שהימין הרבה יותר דמוקרטי מהשמאל שעסוק כל היום בהטפות מוסר.

https://twitter.com/MiriBarbi/status/1598231228217700352?t=FDVWetxTAzpCpzlBdenO4A&s=19

2 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.