ניסיון הפיכה?

נתניהו זועם: לפיד ממריד קציני צבא נגד הממשלה

תמונה – יש עתיד

אחרי ששלח מכתב לראשי ערים שלא לשתף פעולה עם הממשלה המסתמנת, ראש הממשלה הנכנס בנימין נתניהו תוקף בחריפות את ראש הממשלה היוצא יאיר לפיד ומאשים אותו בהמרדת קציני צבא וראשי ערים נגד הממשלה המסתמנת.


(המכתב של לפיד לראשי ערים)

בפוסט שפרסם ערב שבת כותב נתניהו, "אזרחי ישראל, נבחרתי להנהיג את מדינת ישראל ואני מתכוון לעשות זאת בשליחותכם וברוח העקרונות הלאומיים והדמוקרטיים שעליהם חונכתי בבית אבי ושהנחנו אותי כל חיי".

נתניהו מוסיף ותוקף, "אני מגנה בתוקף את הניסיונות של לפיד להמריד קציני צבא וראשי ערים נגד הממשלה הנבחרת בהנהגתנו. ולכן אני קורא לאופוזיציה לנהוג באחריות. יש לנו מדינה אחת, צבא אחד ועם אחד. אסור לנו לפגוע בהם. באותה מידה אני דוחה את הטענות הכוזבות נגדנו. ממשלת ישראל בהנהגתי תשמור על הזכויות של כל אזרחי ישראל ותקפיד לנהוג מתוך ערבות הדדית ואחריות לאומית, כפי שנהגנו בכל הממשלות בראשותי".

לסיום כותב נתניהו, "ונקודה אחרונה: מי שמוביל את מדיניות הממשלה הוא בראש ובראשונה ראש הממשלה. אני אנהיג את ממשלת ישראל לפי העקרונות הלאומיים והדמוקרטיים שהנחו אותי כל חיי, ובאמצעותם אפעל להבטיח ולשפר את חייהם של כל אזרחי ישראל- בלי יוצא מן הכלל."

ח"כ שמחה רוטמן ממפלגת הציונות הדתית הגיב על מכתבו של לפיד: "ראש ממשלה מכהן קורא לרשויות מקומיות לא לכבד את החלטת הבוחר, זו המרדה"

3 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.