במשלוח מארה"ב

חלקי נשק ואמל"ח אותרו מוסלקים בצעצועים

תמונה – דוברות המשטרה

שוטרי יחידת אתגר בלהב 433 פתחו לפני כחודש בחקירה סמויה עם קבלת דיווח בגין חשד להברחת חלקי אמצעי לחימה כשהם מוסלקים בתוך צעצועים שנשלחו מארה"ב והגיעו בחבילות ממוענות לתושבי מזרח ירושלים.

מהחקירה עלה כי באחת החבילות עליה נרשם כי הכילה חלקי אופניים (מזלג וכידון), נמצא בשיקוף כי בתוך המזלג אותרו 4 קנים של נשק ו-2 מכלולים. עוד נמצא בשיקוף כי בתוך הכידון 2 קנים, שחוברו כידיות האחיזה של הכידון.

חקירה של שוטרי יחידת אתגר הביאה לאיתורן של 8 חבילות נוספות שהכילו חלקי כלי נשק (כנים ומכלולים), חלקים היכולים לשמש לכלי נשק וכן צעצועים מסוכנים (איירסופט) ונמצא כי החבילות נשלחו גם מסין.


החקירה נוהלה ביחידת אתגר, ביחד עם יחידה 33 (הגדעונים) מלהב 433, בשת"פ עם רשויות המכס וגורמי אכיפה זרים ובשיתוף המחלקה לתיאום מבצעי של חטיבת המודיעין, בליווי פרקליטות מחוז מרכז.

ביום 22.11.22 ועם הפיכת החקירה לגלויה, נעצרו כאמור שלושת החשודים, תושבי מזרח ירושלים והם הובאו לחקירה ביחידת אתגר. ביום חמישי האחרון הוגשה הצהרת תובע נגד אחד החשודים בדבר כוונת הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום ובקשת מעצר כבר בימים הקרובים. החקירה בעניינם של החשודים הנוספים נמשכת.

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.