מלון בכלא

הצל זועם: "סיפור פשוט מביש. נמאס לי בחיי"

תמונה – פייסבוק הצל

פעיל הימין יואב אליאסי הצל, חושף ברשת סיפור אהבה בין מחבל מורשע לסוהרת שהכירו בין כותלי הכלא, "איך הסיפור המזעזע הזה עבר מתחת לדרך אני פשוט לא מבין".

בפוסט שפרסם הצל הוא כותב, "מחבל מורשע מארגון הטרור הרצחני החזית העממית שכלוא בכלא מגידו ניהל מערכת יחסים עם יותר מסוהרת יהודיה אחת. לאחר שהוא והחיילת הראשונה נפרדו (בגלל שחתמה קבע ולא רצתה שזה יהרוס לה), הוא עבר לחיילת נוספת שמשרתת כסוהרת במגידו נערה בת 19 מקרית שמונה".

"הפרשה התפוצצה כאשר המחבל השתחרר והחיילת ועוד חברה שלה (לא מעורבת) מהשב"ס היו בחוף בטבריה. החיילת שלחה למחבל מיקום שיבוא אליה לחוף. כשהסוהרת הלא מעורבת ראתה אותה עם המחבל דיווחה למפקדיה. החיילת נזרקה מהשירות וגם הסוהרת השנייה ועוד סוהר שידע על הסיפור משום מה הסיפור הזה שפורסם בקטנה לפני מספר חודשים לא עשה שום רעש ושום באלגן".

לסיום כותב הצל, "בינתיים החיילת שהועפה מהשב"ס נערה בת 19 עזבה את ביתה ובילתה את החגים האחרונים אצל בן זוגה, שוב אני מזכיר מחבל מורשע מארגון הטרור החזית העממית בכפר שלו. תגידו לי, מה זה הבושה הזאת? אני לא יודע מה יותר מכעיס אותי.. החיים הטובים של מחבלים במלון סליחה כלא ישראלי או הבחורות שלנו שמכרו את כל הערכים והעם שלהם למחבלים אנטישמים? סיפור פשוט מביש .. נמאס לי בחיי".

(תמונות של הסוהרת הופצו ברשת)

32 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.