הנתבע החמישי

בנט לא עוצר: תובע מיליון שקל מהרב שאולוב

תמונה – ערוץ הכנסת

ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט הגיש הבוקר תביעת דיבה בסך מיליון ש״ח כנגד הרב רונן שאולוב אשר הוציא את דיבת אביו המנוח של בנט ואמו תיבדל״א כאילו יהדותו של ג’יימס בנט ז״ל מוטלת בספק, וכאילו מירנה בנט אינה יהודיה, ועל כן לשיטתו של הרב שאולוב ראש הממשלה לשעבר בנט עצמו אינו יהודי.

בתיעה שהגיש כותב בנט, "הדרשה עליה חזר הרב שאולוב שבוע אחר שבוע, מהולה בכינויים וקללות מזעזעים שנועדו לפגוע במר בנט ובני משפחתו. הדרשה של הרב שאולוב ״הצליחה״ בגדול. היא זכתה להפצה נרחבת ונצפתה בערוצים השונים בלפחות 700,000 צפיות. השקר הזה תפס אחיזה עמוקה בקרב ציבור גדול"

בנט הוסיף, "אמו של בנט, מירנה בנט – שמשפחתו של אביה, ישראל לפקוביץ, ומשפחתה של אמה, מיכלה בורושנסקי, הן יהודיות מדורי דורות, והן נרצחו בשואה בשל יהדותן – קיבלה פניות רבות משך השנה החולפת ביחס לספקות ביהדותה, והדבר הביא לה צער עמוק וכאב. היא עמדה חסרת אונים למול השקר שחילחל ברשתות החברתיות. גם ברגע זה מי שמקליד בגוגל את המילים ״אמא של בנט״ יראה השלמה אוטומטית ל״נוצרייה״, ״וגויה״ ועוד, נתון המשקף כי אלה החיפושים של ציבור המשתמשים.

עוד כתב בנט, "ראש הממשלה לשעבר בנט נמנע בעת תפקידו מעיסוק בתביעות דיבה שכן הוא הקדיש את כל זמנו לניהול המדינה וסבר שתפקידו לספוג. כעת, החליט מר בנט לפעול בצורה אקטיבית נגד מכונת הרעל, ונגד הפצת שקרים המרעילים את השיח הציבורי. ראוי היה לרב שאולוב לשאת תחינה למחילה ממירנה בנט ולא להעמיק את הדיבה, ולהתחפר בשקריו כפי שעשה. הקב״ה אינו מוחל על עבירות בין אדם לחברו, מבלי שהחוטא מבקש מחילה מהמפגע. הפיצויים ייתרמו לעמותות של משפחות חללי צה״ל".

10 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.