נקמה?

ניסיון חיסול בנהריה: עבריין מוכר נפצע בפיצוץ רכב

תמונה – דוברות המשטרה

מרחץ דמים מתפתח בצפון? לפני זמן קצר, התקבל דיווח על פיצוץ רכב ברחוב דוד אלעזר בנהריה. כתוצאה מהפיצוץ, עבריין מוכר תושב נהריה בן 44 נפצע קל ופונה לבית החולים המרכז הרפואי לגליל.

הפצוע, עובד כקבלן וידוע בקשריו ברשויות המקומיות ומזוהה עם ארגון הפשיעה בצפון ומוכר כאיש כספים של שמוליק הרוש. הוא היה עם ארבעה מילדיו ברכב, וכולם יצאו ללא פגע.

זוהי לא הפעם הראשונה שניסו לפגוע בו כאשר בשנת 2017 ירו לעבר ביתו.

נסיבות הארוע נבדקות על ידי המשטרה וככל הנראה מדובר בנקמה על חיסול העבריין רפי בן שלום, אחיינו של מיכאל מור – היריב המר של שמוליק הרוש.

מפקד מרחב אשר-תת ניצב שאול צמח, קיים הערכת מצב בזירה, על פי החלטת מפקד מחוז חוף, ניצב יורם סופר חקירת הארוע הוטלה על היחידה המרכזית (ימ״ר) של מחוז חוף.

חובש רפואת חרום במד"א יעקב הניג סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הרכב עומד בכביש לאחר שהחל בנסיעה ונעצר כתוצאה מפיצוץ, נהג הרכב גבר כבן 44 היה בהכרה מלאה וסבל מחבלה בגפיים, הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קל. שאר נוסעי הרכב לא נזקקו לטיפול. "

דייויד פישר פרמדיק איחוד הצלה שגר בסמוך מסר: "הייתי ברכבי בחניה של ביתי ושמעתי את הפיצוץ. יצאתי לסייע ובתוך מספר שניות הגעתי לזירה. במקום היה נפגע יחיד (בן 44) בהכרה מלאה שפונה למרכז הרפואי בנהריה כשבשלב זה מצבו מוגדר קל".

צילום: בט"ש וחירום ישראל.
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.