תיעוד ראשוני

אסון בגבעת זאב: 2 הרוגים בקריסת פיגומים

תמונה – דוברות כבאות והצלה

אסון באתר בנייה: 2 גברים נהרגו בקריסת פיגומים בבניין של 12 קומות ברחוב הרקפת בגבעת זאב ירושלים.

חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותם של 2 גברים בשנות השלושים והעניקו טיפול רפואי לגבר כבן 32 במצב בינוני, בהכרה מלאה עם חבלות בבטן. בנוסף טופלו 3 פועלים שלקו בהתקף חרדה.

חובשי מד"א אלי ריימונוד ומשה בלך סיפרו: "כשהגענו הייתה המולה ושמענו צעקות, ראינו ערימה של פיגומים שקרסו מגובה בבנין בן 12 קומות, הבחנו במספר פועלים שהתהלכו במקום לאחר שלקו בהתקף חרדה, ניסנו להשיג מידע ממנהלי האתר כמה פועלים עבדו במקום באותו הזמן כדי לוודא שמאתרים את כולם.

מתחת לפיגומים נלכדו 3 פועלים הראשון חולץ בהכרה מלאה כשהוא סובל מחבלות בבטן ובגפיים, לאחר דקות ארוכות חולץ פועל נוסף גבר בשנות השלושים עם חבלה רב מערכתית כשהוא ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו, לאחר כמעט כשעתיים בפעולות חילוץ מורכבות וממושכות חולץ הפועל השלישי שנלכד, כשהוא ללא סימני חיים ומותו נקבע במקום".

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.