תיק בקריסה

דרמה במשפט נתניהו: הפרקליטות נגד עדת המדינה

תמונה – דוברות הכנסת

מכה לפרקליטות במשפט נתניהו: הפרקליטות מבקשת להכריז על עדת המדינה ד"ר יפעת בן חי שגב, לשעבר יו"ר מועצת הכבלים והלווין כעדה עוינת בעקבות עדותה בבית המשפט.

בעדותה אמרה, "המדיניות הייתה שלא נותנים 'הטבות' לבזק בגלל העניינים המשפטיים בין בזק ומשרד התקשורת. ברגר הפעיל סנקציות לא חוקיות כדי לכפות עלינו לא להתקדם במיזוג. לא סיפרתי בחקירה כי לא נשאלתי על כך"

שגב הוסיפה, "החקירה שעברתי במשטרה הייתה חובבנית, רשלנית ומגמתית. הטעו אותי, הטילו מורא ופחד בתנאים לא אנושיים. זה צריך להדאיג כל אזרח במדינת ישראל. לא אמרתי הרבה דברים בעבר, חיכיתי לכבוד השופטים כי אין לי אמון במערכת"

שגב הוסיפה ותקפה, ״החקירה שלי היתה עדות פתוחה ונמשכה 10-12 שעות, הטלפון נלקח, זכיתי לכוס תה אחת בלבד, אפילו לא ליציאה לשירותים בלי מאבטח צמוד. אני אמרתי לחוקר שלא יכניסו לי מילים לפה, אמרתי לחוקר שהוא מנסה להניח הנחות שגויות, שהוא הופך את הדברים״.

בתגובה ביקשה יהודית תירוש להכריז על יפעת בן חי שגב כעדה עוינת. בית המשפט לא קיבל את בקשתה.

7 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.