צפו בתיעוד

עקיפה מסכנת חיים: 4 כלי רכב הושבתו לאחר שתועדו מבצעים עבירות חמורות

תמונה – דוברות המשטרה

במסגרת פעילות אכיפה ממוקדת של שוטרי התנועה במחוז ש"י, בוצע פעילות אכיפה אינטנסיבית שעיקרה אכיפת נהגים הנוהגים בכביש באופן המסכן את ציבור משתמשי הדרך, בריונות וסיכון חיים.

הבוקר, התמקדה הפעילות בכביש 3157 סמוך לביתר עילית. השוטרים השתמשו בכלים גלויים וסמויים על מנת לאתר נהגים עוברי חוק.

במהלך הפעילות נתפסו 4 נהגים אשר נצפו כשהם מבצעים עקיפות מסוכנות תוך חצית קו הפרדה רצוף וגורמים לכלי הרכב שהגיע בנתיב הנגדי לסטות מנתיבם תוך סיכון חיים ממשי.

השוטרים עצרו את הנהגים בצורה מסודרת כעבור מרחק קצר. בסיום הטיפול רישיונם נתפס ל-30 יום וכלי הרכב הושבתו ל-30 יום.

תיעוד רגע העבירה, קרדיט צילום: דוברות המשטרה.

ממשטרת ישראל נמסר כי "פעילות זו מצטרפת לפעילות המאומצת בשבועות האחרונים בכבישי מחוז ש"י במסגרתה הושבתו מעל 200 כלי רכב נוספים שבצעו עבירות דומות, בכלל המקרים השוטרים תפסו את רישיונות הנהיגה של הנהגים והשביתו את כלי הרכב."

עוד הוסיפו כי "עקיפה שאינה תואמת את תנאי הדרך מהווה סכנה ממשית ועלולה לגרום לאיבוד שליטה ברכב, ואף להיות גורם קטלני בקרות תאונה."

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
שיתוף "עקיפה מסכנת חיים: 4 כלי רכב הושבתו לאחר שתועדו מבצעים עבירות חמורות"
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.