בהשתתפות טרוריסטים

נשקו של הדר גולדין ואיומים על ישראל: טקס 35 שנה לייסוד החמאס – צפו

תמונה – לפי סעיף 27א לזכויות יוצרים

לרגל 35 שנה להקמת ארגון הטרור "חמאס", התקיים פסטיבל ענק ברצועת עזה לחיזוק הארגון, בארגון השתתפו פעילי טרור רבים, ביניהם בניו של מוחמד דף הידוע לשמצה ומפקד החמאס הנוכחי יחיא סינוואר.

במהלך הטקס רעול פנים עלה לבמה והציג את נשקו של החייל הישראלי החטוף "הדר גולדין" כולל את המספר הסידורי.

יחיא סינוואר, מנהיג החמאס ברצועת עזה, אמר בנאומו: "הממשלה הציונית הקרובה עומדת למהר ולייהד את ירושלים, ולחסל את סוגיית האסירים הפלסטינים, גוב האריות, מחנה הפליטים ג'נין וההתנגדות לכיבוש ותקיפת ההתנחלויות והסלמת ההתנגדות – הן הדרכים היחידות לכך שעמנו ישתחרר. הצעירים בגדה ובגדודי חללי אל-אקצא, אל-קסאם, פלוגות ירושלים, גדודי אבו עלי מוסטפא – קחו את היוזמה בידיכם". סינוואר פנה לערביי ישראל: אנשינו בפנים – אחדו שורות נגד הפאשיסטים הציונים. דעו כי אתם הפצצה הגרעינית שבלב הכיבוש"."הסבב האחרון של המשא ומתן לחילופי אסירים נערך לפני הבחירות. הדרישות שלנו היו ברורות והן השחרור האסירים החולים, האסירות והילדים – ובראשם המפקדים נאסר אבו-חמיד ווליד דקה. לנוכח הסחבת שאותה מגלה הכיבוש – אנחנו מודיעים כי אנחנו נותנים זמן מוגבל להשלים את עסקת האסירים. אם לא – אנחנו נסגור את הסוגיה הזו לנצח נצחים".

גם בטקס השמיעו הקלטה של מוחמד דף, ואמר:

"אומרים להנהגת האויב – אתם הזרים באדמתנו. אבותיכם נכשלו בעקירת העם שלנו. אתם היום פוחדים יותר לעשות את מה שהם רצו לבצע ונכשלו. השלל שלנו – סופכם וסוף היישות שלכם".

צפו:

דף בהקלטה

בניו של מוחמד דף

כיכר אלכתיבה ברצועה

התמונות שפורסמו ע"י חמאס שמראים את נשקו של הדר גולדין
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.