בשווי מליונים

הבריח סיגריות במעטפות דואר, התחמק מהמיסים ונעצר

תמונה – לפי סעיף 27א לזכויות יוצרים

בן 24 מבאר שבע, נעצר אתמול בחשד להפעלת רשת להברחת סיגריות אלקטרוניות לישראל, באמצעות משלוחי דואר. על פי החשד, בזמן ששהה בארה"ב שלח וקנין לישראל למעלה מ-100 חבילות עם סיגריות אלקטרוניות, ורשם עליהן מידע כוזב על מנת להתחמק מתשלום מס.

החשוד עמד בקשר עם שותפים אשר משכו את החבילות ממרכזי מסירה בארץ והעבירו את הסיגריות האלקטרוניות לשיווק בשוק המקומי בישראל. כמו כן, חשוד וקנין כי השתמש בשמותיהם של עשרות אנשים, תמימים לכאורה, אותם רשם כנמענים של החבילות ששלח לישראל.

החשדות עלו בעקבות חקירה שניהלה רשות המסים, באמצעות חקירות מכס ומע"מ באר שבע ובית המכס מרכז. מהחקירה עולה כי בשנת 2022 לבדה, שלח החשוד למעלה מ-100 חבילות, אשר רובן יורטו אך כ-18 הגיעו לידיו. תשלום המס שממנו התחמק החשוד (מס קניה ומע"מ) מסתכם בכ-1.8 מיליון ₪.

החשוד שוחרר אמש בערבות וצפוי לגשת כנגדו כתב אישום.

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.