צפו בדרמה

ח"כ טלי גוטליב צעקה על המשנה ליועמ"שית – וסולקה מהאולם

תמונה – צילום: דוברות הכנסת – דני שם טוב.

חברת הכנסת טלי גוטליב מהליכוד צרחה על המשנה ליועצת המשפטית לממשלה, עו"ד אביטל סומפולינסקי, וסולקה מהוועדה לתיקון חוק דרעי.

חברת הכנסת טלי גוטליב סולקה היום (ראשון) מהוועדה המיוחדת לתיקון חוק יסוד הממשלה לאחר שצעקה על המשנה ליועצת המשפטית לממשלה, עו"ד אביטל סומפולינסקי.

במהלך דבריה של סומפולינסקי כי היועצת המשפטית לממשלה ומערך הייעוץ המשפטי לממשלה פועלים באופן מקצועי נטול אג'נדה פוליטית, גוטליב התפרצה וטענה כי היא אינה מקבלת את דברי סומפולינסקי.

כאשר יו"ר הוועדה, ח"כ שלמה קרעי, אמר לגוטליב כי סומפולינסקי חייבת להגיד את הדברים הגיבה המשנה ליועמ"שית: "אני לא חייב ת לומר את זה, אלה דברים שהם מובנים מאליהם".

ח"כ טלי גוטליב התפרצה בצרחות: "היועצת המשפטית לממשלה זורה אימה בעם. היא פוגעת בעבודה שלנו כמחוקקים, מטילה אימה בקפסיטי שלה ובתפקיד שלה ואי אפשר לסבול את זה".
לאחר מופע הצרחות של גוטליב, יו"ר הוועדה קרעי סילק אותה מהאולם.

המשנה ליועמ"ש סומפולינסקי המשיכה בדבריה ואמרה כי "אין מקום לעשות את הדה-לגיטימציה לעמדות המקצועיות שאנחנו משמיעים כאן בוועדה אל בכל מקום אחר. התפקיד שלנו הוא להקנות לממשלה את הכלים המשפטיים ליישם את המדיניות שלה בגבולות הדין".

צילום: דוברות הכנסת.
2 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.