המשטרה לציבור

נגנב לכם רכוש? בואו לזהות ולקבל אותם

תמונה – צילום: דוברות המשטרה

אחרי תפיסת של כ-400 טלפונים סלולריים ורכוש רב החשוד כגנוב בפשיטה של המשטרה בסוף השבוע, משטרת ישראל פונים לציבור שנפל קורבן לגניבת מכשיר סלולרי או כל רכוש אחר, להגיע מהחל מהיום בין השעות 09:00-15:30 לתחנת המשטרה שר"ת, רח' המסגר 12 ת"א, על מנת לזהות ולקבל את רכושו בכפוף להוכחת בעלות.

ניתן גם להתקשר לתחנת שר"ת בטל' 03-5678463 באותן שעות, על מנת לברר פרטים אודות הרכוש שנתפס טרם ההגעה.

כזכור, בעקבות מידע שהתקבל במשטרה, נערכה ביום חמישי האחרון פשיטה של בלשי תחנת שר"ת ולוחמי יס"מ ת"א על שתי דירות מסתור וחנות טלפונים סלולריים בשכונת נווה שאנן בת"א.

במהלך הפשיטה התגלה באחת הדירות מחבוא של כ-400 טלפונים סלולריים וכן טאבלטים, מחשבים ניידים, בגדים ונעלים ממותגים ועוד רכוש רב החשודים כגנובים. כמו כן נתפסו במקום אלפי ש"ח במזומן וכן מטבע זר.

הבלשים עצרו במקום 3 נתינים זרים מאריתראה בשנות השלושים לחייהם ששהו בדירות. בסיום דיון לבקשת המשטרה, האריך בית המשפט את מעצרם של השלושה עד לתאריך 20.12.

תיעוד של חלק מהרכוש שנתפס, קרדיט: דוברות המשטרה.
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.