טעיתי

הלם: ראש המכון הביולוגי נגד חיסוני הקורונה

תמונה – טוויטר

הרשת סוערת: ראש המכון הביולוגי שמואל שפירא, שנכשל ביצירת חיסון ישראלי לגיף הקורונה, מעורר סערה לאחר שפרסם התנצלות וחרטא על חיסוני הקורונה שקיבל.

בציוץ שפרסם כתב שפירא, "אני טעיתי 3 פעמים: * בזריקה הראשונה * בזריקה השניה * ובזריקה השלישית. מי אמר שמוזרקים לא מודים שטעו?".

עוד כתב שפירא, "לאחר הזריקה השניה פיקפקתי, ולאחר השלישית הבנתי שאינו יעיל וחמור מכך אינו בטוח."

בראיון לעופר חדד בערוץ 12 אמר שפירא, "מדובר בתכשיר שהוא בעל תופעות לוואי רבות וקשות, וכנראה שאנשים איבדו בגללו את החיים. קצת מנסים לטייח את זה. יש הרבה מאוד פרסומים מהעולם על דלקות בשריר הלב שקשורות לחיסון הזה. דלקות בשריר הלב הן לפעמים מחלה קטלנית. יש מחלות נוירולוגית קשות. וכנראה, ובזהירות רבה כי הדברים נמצאים בתחילת הפרסום שלהם, ייתכן שהוא מעלה את השכיחות של מקרי סרטן מסוימים".

משרד הבריאות הגיב לטענות של שפירא, "אנחנו מזכירים: ראש המכון הביולוגי לשעבר הוביל פיתוח חיסון נגד קורונה במליונים רבים. הפיתוח נכשל. מאז יצא במסע השמצות שקרי נגד משרד הבריאות, עובדיו וגם נגד החיסונים שכן הצליחו והצילו חיים רבים מספור ברחבי העולם.
עצוב מאוד שכך ועצוב אף יותר שדברים הרווים במניעים זרים מקבלים במה."

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.