לאור יום

חיסול כפול: גבר ובנו הפעוט נורו למוות ברכב

תמונה – שימוש לפי סעיף 27א'

סכסוך בין עבריינים: שוטרי מחוז צפון פתחו בחקירת ארוע ירי לעבר רכב בנצרת. כתוצאה מהירי נקבע מותו של גבר בן 33 תושב נצרת ופעוט כבן שנתיים שהיה ברכב נפצע באורח אנוש. בתום מאבק של הצוותים הרפואים וביצוע פעולות מצילות חיים, מותו נקבע בבית החולים.

כוחות משטרה בליווי מעבדה ניידת ומסוק הוזנקו למקום, בודדו את הזירה, הקימו מחסומים ופתחו בסריקות בליווי המסוק.

הנרצחים הם פיראס הייב בן 33 ובנו הפעוט תושבי נצרת. הרקע לאירוע הוא ככל הנראה סכסוך בין עבריינים. האב שנרצח מוכר למשטרה וטרם נעצרו חשודים במעשה.

תמונת הנרצח – פיראס הייב.

ממשטרת ישראל נמסר כי "בתום הערכת מצב בראשות מפקד מחוז צפון, החקירה הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז צפון."

צילום: דוברות המשטרה.

עוד הוסיפו כי "משטרת ישראל תפעיל את כל האמצעים העומדים לרשותה על מנת להביא את העבריינים לדין."

פראמדיק מד"א אנואר כעביה וחובש רפואת חירום במד"א כמאל מריד סיפרו: "הפצוע היה מחוסר הכרה וסבל מפציעות חודרות בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא דופק וללא נשימה. מיד התחלנו בטיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וביצוע פעולות החייאה מתקדמות, הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ של מד"א ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו אנוש."

תיעוד מהזירה, צילום: דוברות מד"א.

עמותת יוזמות אברהם מעדכנת כי 110 ערבים קיפחו את חייהם עד כה במהלך שנת 2022 בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה. מבין כלל הקורבנות, 93 נורו למוות ו-64 מהם היו עד גיל 30. מתוך הקורבנות 13 היו נשים.

מפכ״ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי קיים הערב ישיבת הערכת מצב במטה מחוז צפון שבה נטלו חלק ר׳ אח״מ, ר׳ להב, ממ״ז צפון, ממ״ז מרכז וממ״ז חוף.

עוד קודם סייר המפכ״ל בזירת הרצח הכפול שם קיבל סקירה ממפקד מחוז צפון ניצב שוקי תחאוכה.

בתום הערכת המצב אמר המפכ״ל: ״ אנחנו רואים קשר של פלגים עבריינים שמנסים להכנס לואקום שנוצר בעקבות סיכול של משפחות פשע על ידי משטרת ישראל. משטרת ישראל מביעה צער על רצח בלתי נתפס , מתועב , חסר רחמים של פעוט רק בן שנתיים. משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות ובתקיפות כלפי כלל הגורמים העבריינים שמסכנים את הציבור ופוגעים בתחושת הבטחון״.

1 תגובה
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.