מתנה כנקמה

החיילים מחברון קיבלו כסף מתנה: "בן גביר יעשה סדר"

תמונה – תורת לחימה

ארגון 'תורת לחימה' העניק הבוקר מענק של 30 אלף שקלים לכל אחת מהמשפחות של לוחמי גבעתי שהושעו מתפקידם לפני כחודש לאחר שפעילי שמאל התעמתו איתם בחברון.

בטקס שנערך בחברון העניק מנהל 'תורת לחימה' את המענק הכספי שנאסף בגיוס המונים מעם ישראל שנרתם להראות תמיכה בלוחמים.

ראש הישוב היהודי בחברון אייל גלמן אמר במעמד: "כל לוחמי צה"ל שבגופם מוסרים את נפשם לבוא ולהיות חומת המגן של עם ישראל. חומת מגן ערכית ומקצועית. המסר שלנו זה לבא ולחזק את לוחמים שלנו. אנחנו פה בשבילם, לא ניתן לאף גורם אנרכיסט לפגוע ביכולות שלהם לעמוד במשימה שהיא המשימה הלאומית של עם ישראל".

עוד אמר, "כל מי שינסה לבוא ולפגוע בלוחמים שלנו, לעמוד במשימתם בהגנת ישראל, כל אחד כזה, אנחנו נהיה נגדו ונמשיך לחבק ולחזק את הלוחמים".

אביו של אחד הלוחמים אמר: "באירוע הזה שמנו לב שמי שחזק פה באמת זה העם. העם יותר חזק מהמיעוט הקטן הזה שבא ומנסה להפריע לעוצמה היהודית. החיבוק שהיה מהעם הוא אדיר והפרגון והאהבה לחיילים והשכל הישר והראייה הברורה של העם בלמה את כל המיעוט הקטן הזה שניסה להפריע ולטשטש. תודה רבה לכל מי שעזר ותמך והיה מאחורינו".

אמו של הלוחם השני אמרה: "אני גאה בבן שלי, שמחה בו, תודה שבורא עולם נתן לי ילד כזה, ילד שהוא גאווה שלי. אני מקווה שילמדו ממה שקרה ויהיה רק טוב בזכות חג החנוכה".

יו"ר 'חוננו' שמואל מידד שמטפל משפטית בחיילים סיפר כי נאלצו להפעיל את שני האגפים של המשרד לטפל במקרה וסיפר כי ימשיכו לעקוב אחר הטיפול של המשטרה באנרכיסטים שהפריעו ללוחמים באותו יום שישי. "יש אנשים שמסייעים לאוייב והבנים שלכם נתקלו בחרפה הזאת כמו שאלפי חיילים נתקלים בבעיה הזאת. החרפה הזאת של היחס של המערכת לבנים שלכם זה סטירת לחי לכולנו ועם ישראל הרגיש את זה ורצה לבוא לתת חיבוק חזק לבנים שלכם, לחיילים היקרים לוודא שלא נוגעים בהם".

15 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.