אחרי חודש וחצי

ברגע האחרון: נתניהו הודיע לנשיא "עלה בידי"

תמונה – לשכת נתניהו

כחודש אחרי שקיבל את המנדט להרכבת ממשלה, ראש הממשלה הנכנס בנימין נתניהו התקשר כעת לנשיא המדינה הרצוג והודיע לו כי עלה בידו להרכיב ממשלה.

ראש הממשלה המיועד נתניהו אמר לנשיא הרצוג: ״כבוד הנשיא, בזכות התמיכה הציבורית העצומה לה זכינו בבחירות האחרונות, אני מודיע לך שעלה בידי להקים ממשלה שתפעל לטובת כל אזרחי ישראל״. הממשלה הבאה תורכב מהסיעות: הליכוד, ש״ס, הציונות הדתית ויהדות התורה

העיתונאית דפנה ליאל חשפה מספר סעיפים מתוך ההסכם בין הליכוד לעוצמה יהודית. על פי הדיווח, יחוקק חוק חסינות לחיילי צה״ל ואנשי כוחות הביטחון. • עוד סוכם כי ייקבע בחוק עונש מינימום של שלוש שנות מאסר על פשיעה חקלאית • יקבע בחוק עונש מינימום של שלוש שנות מאסר על גביית דמי חסות פרוטקשן.

בנוסף, יחוקק חוק שקובע שהסתה נגד הציבור החרדי תיחשב גזענות • הממשלה תקדם איסור הנפה או הצגה של דגלי אש״ף במוסדות הנתמכים על ידי המדינה או רשויות מקומיות.

עוד סוכם, כי הממשלה תכיר בבאר שבע כעיר מטרופולין והעיר תכנס לרשימת היישובים הזכאים לזיכוי ממס הכנסה • יבחן מבצע שמיטה לחייבים בהוצאה לפועל • חוק דרומי יתוקן כך שיחול גם על בסיסי צה״ל.

1 תגובה
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.