הייתם שם?

אטרקציה לחנוכה: אלפים ביקרו בארמונות החשמונאים בבנימין

תמונה – מועצה אזורית בנימין

המועצה האזורית בנימין סיימה היום (ה') את שלושת ימי פסטיבל ארמונות החשמונאים ביריחו, לשם הגיעו כ-3000 מבקרים מכל רחבי הארץ.

מדובר במספר שיא של מבקרים באתר המורשת שנמצא ליד יריחו ואותו מתחזקת ומפעילה המועצה האזורית בנימין.

בחנוכה נפתחה דרך הגעה נוספת לאתר דרך כביש אלון ובסיס מג"ב שליד מעלה מכמש. הדרך המרכזית שיורדת לאתר מגיעה מהכניסה ליישוב מצפה יריחו, דרך ואדי קלט ועד לאתר הממוקם בפאתי יריחו.

לצד כניסה עם כלי רכב פרטים, מטיילים רבים בחרו בנסיעה ברכבי ספארי דרך מדבר יהודה אל אתר ארמונות החשמונאים, שם נהנו המבקרים מסיורים מודרכים בין השרידים המפוארים ממלכות חשמונאי לצד שרידים מבנייניו של הורדוס.

את הסיורים הובילו מדריכי בית ספר שדה עפרה של החברה להגנת הטבע. הפסטיבל נערך בשיתוף מועצת בנימין, תיירות חבל בנימין, משרד המורשת, מפעל הפיס ורשות העתיקות.

ראש מועצת בנימין ישראל גנץ: "זכינו במספר רב של מבקרים שהגיעו מכל רחבי הארץ לגעת כפשוטו במורשת הימים ההם בזמן הזה. נמשיך להשקיע בפיתוח המקום יחד עם משרדי הממשלה והגורמים השותפים בזה. מוטלת עלינו חובה לפתח עוד את אתר הזה שיש בו ערך היסטורי וארכיאולוגי בקנה מידה בינלאומי".

מחר (שישי) תקיים מועצת בנימין הפנינג בחוות החקלאיות של בנימין כחלק מפעילות המועצה יחד עם בלי החוות לשמירה על השטחים הפתוחים.

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.