הטרור בארצנו

נוסע רוורס ויורה בשוטרים: פיגוע ירי ודריסה במרכז – תיעוד

תמונה – לפי סעיף 27א לזכויות יוצרים

פיגוע ירי ודריסה במרכז: המשטרה מזרימה כעת כוחות מיוחדים אל כפר קאסם, בעקבות חשד לאירוע פח"ע מתנהל, במסגרתו בוצע ירי לעבר 2 שוטרים ודריסתם. • מפכ״ל המשטרה רנ"צ שבתאי: "מהירות התגובה של השוטרים מנעה פיגוע הרבה יותר גדול"

השוטרים פונו אל המרכז הרפואי במצב קל ועל פי דיווח מהשטח מחבל אחד חוסל ומחבל נוסף ברח מהמקום. כוחות רבים מיחידת מובחרות בסיוע ניווטו של מסוק פתחו במרדף אחריו.

מפקד מחוז מרכז – ניצב אבי ביטון, מבצע כעת הערכת מצב מיוחדת יחד עם פיקוד מרחב שרון. נמשכות סריקות אחר חשודים נוספים.

תיעוד רגע הדריסה והירי:

כוחות משטרה מיוחדים מבצעים סריקות אחר חשודים נוספים, בסיוע מסוק משטרתי.

בתום הסריקות במבנה ממנו יצא המפגע, חשפו השוטרים נשק מסוג קרלו, תחמושת, בקבוקי תבערה וכן סכין ברכבו.

חבלני המשטרה וכוחות הזיהוי הפלילי ממשיכים בשעה זו באיסוף ממצאים בזירה.


דברי מפקד מחוז מרכז – ניצב אבי ביטון. קרדיט צילומים: דוברות המשטרה.

מפכ״ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי שיבח הבוקר את פעילות המפקדים והשוטרים שהביאו הלילה לניטרול מהיר של המחבל שניסה לפגוע בכח המשטרה בכפר קאסם , פיגוע במהלכו נפצעו קל שני שוטרים. המפכ״ל: ״ אני מברך את מפקד המחוז והשוטרים שפעלו הלילה בכפר קאסם ומאחל בריאות לשוטרים שנפצעו באירוע. ראינו שוב סגירת מעגל מהירה של השוטרים שלנו בשטח עם מהירות תגובה וחתירה למגע עד ניטרול המחבל ובכך הם מנעו פיגוע רחב יותר שתוכנן ע״י המחבל כנגד כח המשטרה שפעל ביישוב. תוך כדי האירוע הוקפצו לשטח כוחות ימ״מ והחטיבה הטקטית של מג״ב ויחד עם השוטרים בשטח הם הצליחו להגיע מהר מאוד לנשקו של המחבל ולאמצעי לחימה נוספים שהוא הכין במטרה לעשות בהם שימוש בפיגוע ובנוסף נמצאה ברכבו סכין. ראינו הלילה שוב את גבורת השוטרים שלנו ויחד עם זאת איגוד כוחות מהיר ומקצועי שהביא לסגירת מעגל מהירה״.

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.