בשידור חי

רני רהב בהתפרצות זעם: "ימח שמו וזכרו"

תמונה – טוויטר רני רהב

קללות ושואה: לאחר שנחשף רשימת אנשי התקשורת בישראל הקשורים לקהילת הלהט"ב, איש התקשורת והיח"צ רני רהב יוצא בחריפות נגד מפלגת נעם והעומד בראשה.

בראיון לערוץ 13 תקף רהב בחריפות, "מי שכתב אותה יימח שמו וזכרו. מי שהעז לכתוב רשימה כזאת זה לחזור לגרמניה ולדעת מה שקרה לששת המיליונים, ואני לא מזכיר את ששת המיליונים לשווא. ככה זה התחיל עם הרשימות האלה. ומי שעשה את זה ואין גינוי לדבר הזה, יימח שמו וזכרו. ועד שהאיש לא יתנצל לא רשאי להיות במדינת ישראל".

בראיון לינון מגל תקף רהב, "אם עוד פעם במדינה שלנו יקום איש חשוך ויתחיל לעשות רשימות על עיתונאים בגלל עניינם המיניים, אז יימח שמו וזכרו. לא יעלה על הדעת שאתה כאיש תקשורת מוביל במדינה תתן לזה יד. אתה היית צריך להגיד יימח שמו. זאת חרפה זאת שערורייה. ואין מחילה על מה שהאיש הזה עשה".

האזינו לראיון הסוער

11 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.