סערה פוליטית

פיצוץ ראשון בממשלת הימין: "דבריה אינם מקובלים עליי"

תמונה – ארכיון לע"מ

ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו מגנה את השרה המיועדת אורית סטרוק מהציונות הדתית, שאמרה הבוקר כי רופאים יוכלו לא לתת שירות שנוגד את השקפתם הדתית אם יש עוד רופאים.

בהודעת תגובה לסערה ברשת תקף נתניהו והבהיר, "דבריה של ח״כ אורית סטרוק אינם מקובלים עליי ועל חבריי בליכוד. ההסכמים הקואליציוניים לא מאפשרים להפלות לרעה להט״בים או לפגוע בזכויותיהם לקבל שירותים ככל אזרח בישראל. הליכוד יבטיח שלא תהיה שום פגיעה בלהט״בים או בזכויותיהם של כל אזרח בישראל."

ח"כ גלית דיסטל אטבריאן הגיבה לסערה בשמאל, "הלו שמאל, אנו בימין מבולבלים ונשמח לעזרתכם: וטו על ביבי כי הוא רודן ומושחת או חלש וסחיט. רשמנו. תודה. וטו גם על מפלגות הימין כי הן כהנסטיות. אחלה. וטו גם על החרדים כי הם טפילים. מובן. סבבה. האם יש ממשלת ימין שאתם כן מרשים לנו להקים? או שמא רק כשאתם בשלטון המדינה יוצאת מכלל סכנה?"

https://twitter.com/MKMickeyLevy/status/1606971754521427968?s=20&t=7F3l5JtFk9e4NkxZ6Z3QYw

14 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.