מה דעתכם

סערה ברשת: "מדוע יאיר נתניהו לא נמצא עכשיו בחקירה פלילית?"

תמונה – אינסטגרם יאיר נתניהו

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה הנכנס שוב מסתבך באמירה שנויה במחלוקת שאמר בתוכנית הרדיו השבועית שלו ברדיו גלי ישראל

יאיר נתניהו, "תפרו ראש ממשלה במדינת ישראל והאחראים לא צריכים להיות מפוטרים הם צריכים לעמוד לדין וללכת לכלא כי יש כאן עבירות חמורות שבכירים במשטרה ופרקליטות היו מעורבים".

עוד תקף נתניהו, "חשוב לי להגיד כל שבוע במשך שנתיים, אנחנו מגלים עוד עבירה פלילית ועוד עבירה פלילית שביצעו הבכירים בפרקליטות ובמשטרה, שכל אחת מהעבירות הפליליות האלה היא חמש שנות מאסר מינימום, ז"א שהגענו כבר לאיזה עשרת אלפים שנות מאסר שביצעו האנשים האלה.

יאיר הוסיף והאשים, "שלא נדבר על זה, בסופו של דבר שהיה פה הפיכה שלטונית בזדון, הם ידעו שהם תופרים גם אדם חף משפע שבמקרה ראש הממשלה שנבחר על ידי העם הישראלי. ז"א מבטלים את הבחירה של העם הישראלי, קוראים לזה הפיכה שזה בגידה במדינה וכולם מוזמנים להיכנס לספר החוקים של מדינת ישראל ולראות מה העונש על בגידה במדינה וזה לא כלא".

עיתונאי הארץ ג'וש בריינר הגיב, "אני רק שאלה: מדוע יאיר נתניהו לא נמצא עכשיו בחקירה פלילית?". העיתונאי אביעד גליקמן תקף, "בנו של ראש הממשלה המיועד, יאיר נתניהו, טוען שחוקרי ופרקליטי תיקי נתניהו בגדו במדינה. "והעונש על בגידה הוא לא כלא". אז כן, גם אני חשבתי פעם שמדובר בטרלול על מלא והזיה. אבל זה הרבה מעבר לזה. זו אמירה מאוד מסוכנת שצריך להתייחס אליה ככזו. במיוחד לאור השפעתו של יאיר על אבא שלו"

לאחר הסערה בתקשורת הבהיר נתניהו את דבריו, "אני עדיין מוצא את עצמי מופתע כל פעם מחדש מהפייק ניוז ורצח האופי שתקשורת השמאל עושה לי, למרות שאני אמור להיות רגיל לכך כבר. כל מי שלמד בבית ספר יסודי שיעורי הבנת הנקרא, יכול להבין בקלות שהמטרה בדברי ברדיו היא להדגיש למאזינים את *חומרת* העבירות הפליליות שביצעו תופרי התיקים לפי ספר החוקים הישראלי, ולא שום דבר מעבר, ובוודאי שלא קראתי לפגוע באיש."

14 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.