ישנים על הרצפה

טירוף במולדובה: ישראלים פצועים בעימותים בשדה תעופה

תמונה – בלעדי

עשרות ישראלים כ-150 מתוכם מבוגרים, נכים ונשים עם תינוקות, שיצאו לחגוג את שבת חנוכה בציון ר' נחמן מברסלב באומן שבאוקראינה היו בדרכם חזרה ארצה, כשעלו התברר ששני בחורים ששמם זהה לא יכולים לעלות למטוס בגלל צרכי ביטחון שגויים.

הישראלים שלא הבינו מה קורה הגיעו לטייס ושאלו אותו למה איננו מתחיל בנסיעה, בתגובה לכך הטייס החליט שהוא יורד מהמטוס ואינו נוסע לישראל.

לאחר שהטייס הודיע על ההורדה של הנוסעים כולם התרעמו על הטייס והחלה קטטה מה שגרם לכוחות המשטרה המולדובים להכנס לתמונה והחלו להכות את אותם הישראלים מכות נמרצות כולל שימוש באלות ובטייזר עד זוב דם!

בחורים כאובים מספרים ל"באזזנט" על ההתעללות"

ישנים על הרצפה

א' שנסע עם הקבוצה מספר לחדשות כל העולם: "בגלל טעות בזיהוי התפתח ויכוח ופתאום צוות הטיסה ירדו מהמטוס והודיעו שהטיסה מבוטלת, לא היה אלימות ודיבור נגוע, פשוט סתם!

"השוטרים הגיעו לשדה ובין רגע משקט ושלווה השוטרים החלו להכות בנו ולהשתמש ב"טייזר" כנגדינו, פשוט כואב שמשרד החוץ לא מתערב ונותן לנו לישון על הרצפה הקרה בשדה התעופה, פשוט בושה!

הישראלים בשיחה עם חדשות כל העולם

ממשרד החוץ טרם נמסר תגובה, כשתשלח נפרסם.

27 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.