הסתה?

אהוד ברק תוקף את השופט: "כך נראית כניעה בטרם קרב"

תמונה – מפלגת ישראל דמוקרטית

ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק יוצא במתקפה ברשתות החברתיות נגד מערכת המשפט אם לא יפעלו מייד נגד ממשלת נתניהו המסתמנת.

בציוץ שפרסם שיתף ברק תמונות של הנשיאה אסתר חיות והשופט, ותקף בחריפות את דחיית העתירה נגד מינויו של אריה דרעי לתפקיד שר, "מילכוד 22׳: העתירה נגד מינוי דרעי – נדחתה (״טרם זמנה, הוא עוד לא שר!״). אחרי המינוי היא תידחה שוב (״יש חוק חדש, לא מתערבים!״). כך נראית כניעה בטרם קרב. אם חיות לא תתעשת, הבג״צ יגולגל בזפת ונוצות לפני שיושלך בצידי הדרך. ככה לא שומרים מבצר".

ח"כ טלי גוטליב מהליכוד שיבחה את החלטת השופט, "בית משפט העליון בשבתו כבג״ץ מזכיר לכולנו שיש שופטים בעליון שזוכרים לגמרי את ההכרה בזכותנו לחוקק!! בקשה לצו מניעה נגד מינוי דרעי כשר נדחתה! לידיעתכם כולם".

יאיר נתניהו תקף את המשטרה שלא פועלת לטענתו לעצור את המסיתים נגד אביו, "מזכיר לכולם שלפני כשנתיים, פורעי בלפור ניסו לפרוץ לבית ראש הממשלה ולעשות לינץ׳ לראש הממשלה נתניהו ובני משפחתו. אני והורי הוכנסו ע״י מאבטחים עם נשקים שלופים לחדרים פנימיים, עד שאירוע הקפיטול הזה נגמר. עד רגע זה המשטרה לא עצרה אף אחד מהפורעים, והפרקליטות לא הגישה נגדם כתבי אישום."

ח"כ גלית דיסטל אטבריאן הגיבה לחשש התקשורתי ממשלת נתניהו, "זה כבר קומי. כל ערב האולפנים הממוזגים פותחים בהכי מזועזע שיש להם ואז מגבירים עוד קצת. הם לא יפסיקו. הם זרוע פעילה של השמאל. הזרוע הכי אפקטיבית. ימנים יקרים, זאת רק ההתחלה, הם יעשו לנו את המוות. אל תתנו לזה לגעת בכם. אנחנו ניתן בראש אבל אתם צריכים להיות חזקים ב 4 השנים הקרובות."

17 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.