מה דעתכם?

ח"כ גלית דיסטל: "ישראל היא המדינה הכי אנטישמית בעולם"

תמונה – פייסבוק

ח"כ גלית דיסטל אטבריאן ממפלגת 'הליכוד', תוקפת בחריפות קריקטורה שפורסמה הבוקר בעיתון 'ידיעות אחרונות' נגד הציבור החרדי.

בציוץ שנוי במחלוקת שפרסמה דיסטל ברשתות החברתיות היא קובעת נחרצות, "ישראל היא המדינה הכי אנטישמית בעולם".

יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני תקף, "פנו אלי כמה חרדים, ואמרו שהם מבקשים החזר ברשות המיסים, כי הייתה היום כתבה ב'כלכליסט' שחילוני משלם פי 6 מיסים מחרדי. כי הם משלמים מיסים ומס הכנסה כחוק ואין דבר כזה שחרדי משלם פחות, הכל שקר. החרדים משלמים כמו כל אחד, והקריקטורה בעיתון 'הארץ' אחרי הכתבה שילד חרדי מקבל יותר, הכל פשוט שקרים.

גפני הוסיף ותקף, "אני אומר לכל הכתבים והפוליטיקאים, אנחנו לא מפחדים מכם. שנה וחצי שתקתם כי חשבתם שאלך איתכם, קיבלתי תדמית שאלך עם לפיד וגנץ, לא הלכתי אתכם ועכשיו הגיעה שעת הנקמה בנו. אנחנו הבטן הרכה של הממשלה החדשה.

גפני הוסיף, "תכתבו כל יום נגדנו, לא מפחד ממכם! רק תיזהרו שזה לא יגיע לאלימות, שיראו ילד חרדי ברחוב וזה יגיע לאלימות. כל הקמפיין הזה הוא שקר מוחלט".

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.