חלוקת שלל

ללא אמסלם: ח"כ אמיר אוחנה ימונה ליו"ר הכנסת

תמונה – טוויטר

יומיים לפני הקמת ממשלת נתניהו השישית, ראש הממשלה הנכנס החליט למנות את בכיר הליכוד ח"כ אמיר אוחנה ליו"ר הכנסת הבא במקומו של יריב לוין שימונה לשר המשפטים.


(דודי אמסלם ודוד ביטן המאוכזבים)

ח"כ דודי אמסלם שדרש את תפקיד יו"ר הכנסת או משרד המשפטים נפגש עם נתניהו ויצא מאוכזב, "יצאתי כעת מפגישה עם בנימין נתניהו שבה הבהיר לי שלא אכהן כשר המשפטים ולא כיו"ר הכנסת. אהיה בסוף ח"כ מן המניין-כפי שהתחייבתי מראש. זה לצערי המחיר שמשלמים על נאמנות ועמידה בעקרונות. אשרת את מצביעי הליכוד ותושבי ישראל מהכנסת- במסירות, נאמנות ובאהבה, כהרגלי בקודש", הודיע אמסלם.

בכיר הליכוד ישראל כץ התייחס לדיווחים על מרד בליכוד, "מזה תקופה מוביל רה״מ המיועד בנימין נתניהו תהליך ארוך ומורכב של הקמת ממשלה . בעוד יומיים יגיע תהליך זה לסיומו ובע״ה תוקם ממשלת ימין חזקה ויציבה . אני כמו כל חברי לסיעת הליכוד והליכוד כולו ,תומכים במאמציו ומתפללים להצלחתו והצלחת הממשלה- מול האתגרים הגדולים בפניהם ניצבת מדינת ישראל.

כץ הוסיף, "ראוי להדגיש כי מינוי שרי הליכוד בממשלה הוא בסמכותו הבלעדית של רה״מ ואני וחברי נכבד כל הכרעה שיקבל וזאת בניגוד לפירסומים תקשורתיים שיקריים על אולטימטומים והתניות שהצבתי כביכול , שמטרתם לנסות ולזרוע מחלוקות ולפגוע בתהליך הקמת הממשלה . טובת מדינת ישראל הייתה ועודנה השיקול המרכזי לפעילותי הציבורית ואעשה הכל להביא להצלחתה . כולנו מאוחדים למען המטרה."

העיתונאי אריה ארליך הגיב, "דוד אמסלם הוא שחקן נשמה, מקום 3 בליכוד, השטח דלוק עליו והוא מייצג נאמנה את השכבה הגדולה והמרכזית של מצביעי הליכוד. נשכב על הגדר עבור נתניהו ונאבק למענו מכל הנשמה – ובתמורה קיבל מנתניהו זאפטה בפרצוף.
זהו נתניהו: מדינאי גדול, פוליטיקאי כזה קטן. מייצר סדרתי של יריבים במו ידיו. עצוב."

2 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.