מה דעתכם?

יהיה רע מאוד: הנאום האחרון של לפיד בתפקיד

תמונה – לשכת לפיד – לע"מ

רגע לפני שיעביר בחזרה את השלטון לנתניהו, ראש הממשלה לפיד נפרד מאזרחי ישראל בנאום הפחדה נגד ממשלת הימין הבאה.

בסרטון פרידה שפרסם הפחיד לפיד את אזרחי ישראל, "הנה התחזית שלי לשנת 2023. יהיה רע מאוד. יהיה רע כי יש שלושה גורמים שישפיעו לרעה על הכלכלה הישראלית. ציבור שלא עובד, המעמד הבינוני של ישראל ולהכידות החברתית שלנו. קמה בישראל ממשלה קיצונית שתחמיר את מצבנו בכל הפרמטרים".

עוד הזהיר לפיד, "מדינת ישראל תהיה בשנה הקרובה הרבה יותר דתית הרבה יותר חשדנית והרבה פחות דמוקרטית".יש היום בקואליציה הנכנסת רוב לאנשים שלא מאמינים שישראל צריכה להיות דמוקרטיה ליברלית".

לפיד הוסיף והרגיע, "אני לא רוצה להשאיר אתכם בלי שביב של תקווה לסיום, אז אני אגיד גם את התחזית שלי לשנת 2024. התחזית שלי שהממשלה הזאת לא תחזיק מעמד. הם לא יצליחו להעביר יותר מתקציב אחד. הסחטנות של השותפים מפרקת את הליכוד הם לא סופרים את נתניהו ממטר וכבר שונאים אחד את זה. גם אנחנו לא נעמוד מנגד, אנחנו נילחם בכנסת בבתי המשפט וברחובות. אם גם אתם תלחמו על הדמוקרטיה הישראלית הממשלה הזאת תיפול. נקים ממשלה שמאמינה בחיים משותפים ובערכי מגילת העצמאות".

11 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.