חלוקת שלל

נתניהו החליט: זה התפקיד שתקבל ח"כ עידית סילמן

תמונה – לשכת נתניהו

ברגע האחרון: אחרי חתימת הסכמים קואליציונים עם מפלגות הימין, ראש הממשלה הנכנס נתניהו התפנה לחלק תפקידים לחברי מפלגתו שלא כל כך מרוצים.


(שר המשפטים יריב לוין)

בהודעת הליכוד נמסר, כי נתניהו החליט למנות את ח"כ עידית סילמן שהפילה את ממשלת בנט ולפיד, לתפקיד שרת המדע והסביבה.

ח"כ סילמן, "מודה לראש הממשלה בנימין נתניהו על האמון שהעניק לי הערב לכהן בתפקיד שרת הגנת הסביבה של מדינת ישראל. זהו תפקיד המקפל בתוכו אחריות רבה לבריאותם של כל אזרחי ישראל ואיכות חייהם. במקומות רבים במקורותינו נזכרה החובה לשמור ולהגן על הסביבה.ומילה אחרונה, שהיא מבחינתי גם הכי חשובה – תודה גדולה ועצומה לבורא עולם!".


מירי רגב – שרת התחבורה • יואב קיש – שר החינוך • יריב לוין – שר משפטים • אבי דיכטר – שר חקלאות • שלמה קרעי שר התקשורת • ח״כ אופיר אקוניס – שר החדשנות, מדע וטכנולוגיה • ח״כ מיקי זוהר – שר התרבות והספורט.

עוד דווח, בכירי הליכוד יולי אדלשטיין וישראל כץ סירבו לקבל את התפקידים שהציע להם נתניהו. ח"כ דודי אמסלם שלא קיבל את התפקיד שדרש, הודיע כי יישאר חבר כנסת מן המניין ללא תפקיד בממשלה.

5 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.