מרד בבנט

שודרג: נתניהו מינה את ח"כ עמיחי שיקלי לשר

תמונה – לשכת נתניהו

לא רק סילמן: ח"כ עמיחי שיקלי שסירב להצטרף לממשלת בנט ולפיד ונשאר באופוזיציה עם הליכוד, מונה על ידי ראש הממשלה הנכנס נתניהו לתפקיד שר התפוצות ושיוון חברתי. ח"כ עידית סילמן שהפילה את הממשלה מונתה לשרת המדע והסביבה.

"אני מודה לראש הממשלה ממחר, בנימין נתניהו על הבעת האמון. אפעל בכל המרץ למען כלל אזרחי ישראל. אני מצפה בקוצר רוח לתחילת עבודתי כשר התפוצות והשוויון החברתי. אתגרים רבים מונחים לפתחנו. בעזרת ה׳ נעשה ונצליח!", כתב שיקלי.

העיתונאית דפנה ליאל חשפה בחדשות 12, טור שכתב שיקלי בשנת 2017 על הקהילה הגאה ומצעד הגאווה, "הותקפתי כשכתבתי כאן לפני שבועיים שלמרבה הצער דגל הגאווה הוא כבר מזמן לא רק דגל הגאווה אלא נושא שלא בטובתו גם את הרעיון הפרוגרסיבי לרבות היבטיו האנטי ציוניים".

1 תגובה
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.