לא שותקת

ח"כ אטבריאן במתקפה חריפה: " הערוץ שונא המזרחים הזה"

תמונה – דוברות הכנסת

אחרי שקיבלה הבטחה להתמנות לשרה בממשלה הבאה, בכירת הליכוד ח"כ גלית דיסטל אטבריאן, יוצאת במתקפה חריפה נגד ערוץ 12 והכתב עומרי מניב, לאחר פרסום התחקיר על הפרופילים המזוייפים שמפעילים פעילי ימין ברשתות החברתיות.

בהודעה שפרסמה תקפה דיסטל בחריפות, "ערוץ 12 מחריף את המלחמה נגד הציבור הליכודי באופן שמטלטל אפילו אותי. עוד כתבה פסאודו גזענית על מכונת הרעל הביביסטית, אותה מכונה שמונה למעלה ממליון אזרחים שמפרנסים את הערוץ הגזעני הזה לא רע בכלל. אני כבר באמת לא יודעת מי עדיין קונה את האריזה הקומית לפיה קומץ גולשים הם פני הליכוד או את הדיכוטומיה המבדרת לפיה רק בקרב מצביעי הליכוד יש אנשים שמקללים או מתנהגים לא יפה.

איפה הייתה הדאגה הכנה של עורכי חברת החדשות כשמפגיני שמאל מוכי שנאה מטורפת פרצו את החומה בבלפור עד שכל משפחת נתניהו הובהלה למקום מוגן ובטוח? איפה הייתה דאגתם ההו כה אותנטית כשתמונות של נתניהו עם חבל תלייה נתלו כמיצגי אמנות? מדוע כשהשנאה הפגאנית שהעבירה אנשים על דעתם גרמה לקהל מוסת לנפץ פסל של נתניהו באמצע רחוב, בחרו עורכי האקטואליה של חברת החדשות לפרסם כתבה משועשעת על הפסל המגניב? מה מגניב בהמון מטורלל שמנתץ פסל של ראש ממשלה מכהן?

והיכן הייתה דאגתם הכנה עד מאוד של פרנסי הערוץ כשילד בן שש הפך לבדיחה של מדורת השבט, אלוהים תחשבו כמה זה פסיכי – מדינה שלמה צוחקת על ילד בכיתה א' שהפך לדמות בתכנית סאטירה עוד לפני ששיני החלב שלו נשרו וזה היה בסדר כי קראו לו יאיר נתניהו.

בעצם תמחקו את הדוגמא האחרונה, עורכי ההסתה האקטואלית של חברת החדשות לא יכלו לעשות על זה כתבה טהרנית כי הם בעצם יצרו את ההסתה הבריונית והבלתי אנושית הזאת. ואם לא על הילד אז על האמא שלו שאין דימוי מיזוגני שונא נשים שהיא לא חטפה מהם כמו אגרוף לתוך הבטן. אלה מטיפים לנו על הסתה? אלה? חי נפשי אני לא יודעת מה גרוע יותר – האכזריות שלהם או חוסר המודעות המפואר הזה.

הסתה רב מערכתית ממומנת במליונים שפמפמה הפיכה שלטונית, תיקים תפורים, שפחות לא קיימות בבלפור ומיתוג ראש ממשלה כאויב העם ועכשיו הם באים להטיף לנו על רמי בן יהודה או אורלי לב? הערוץ שונא המזרחים הזה נלחם בכל כוחו נגד הבחירה הדמוקרטית של ישראל השנייה ובאותה נשימה גם מעז להטיף לנו על תרבות ודרך ארץ כי איזו גולשת אנונימית קיללה את בנט ברשת. גזענים נמאסתם. אתם והצביעות שלכם. אתם והאכזריות הבלתי אנושית שלכם. אתם והתכסיסים מהנדסי התודעה המביכים שלכם. אתם והשוט התודעתי שאתם מרימים נגד כל מי שלא דומה לכם – חרדי, מתנחל, מזרחי מסורתי.

https://twitter.com/kumiiisrael/status/1609278499222585345?s=20&t=EJXxom5yuHaTLx0QHamoFg

תבינו כבר: אנחנו רואים לכם ממאדים. אתם מביכים. ורעים. וגזענים נורא. ועוד נגד מי? נגד מי???? נגד אלה שמעניקים לכם פרנסה למען השם. שותים את הכסף ויורקים בפרצוף. חברת החדשות של ערוץ 12 היא נדבך עצום בדיכוי מחצית מאזרחי ישראל ואחד הגורמים המרכזיים להפיכה השלטונית שהתרחשה כאן. והם גם מטיפים לנו. אבדה הבושה.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
2 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.