זעם בשמאל

בא לעבוד: השר שיקלי עצר מיליונים לעמותת שמאל

תמונה – לשכת נתניהו

שר התפוצות הנכנס עמיחי שיקלי הודיע על ביטול העברת מיליוני שקלים לעמותת שמאל המקושרת למפלגת העבודה.

על פי הדיווח של העיתונאי גלעד צוויק, שר התפוצות היוצא נחמן שי, ביקש לאחר הבחירות להעביר ללא מכרז, 5 מיליון ש"ח לעמותת "קרן ברן כצנלסון", שאחד מחברי הדירקטוריון בה הוא אבי לזימי, אביה של ח"כ נעמה לזימי ממפלגת העבודה.

בהודעת השר שיקלי נמסר, "כשבוע לאחר הבחירות אישר משרד התפוצות ללא מכרז הסכם התקשרות עם עמותה פוליטית מכף רגל ועד ראש, בעלות של מיליוני שקלים. הנחייתי הראשונה בתפקיד הייתה לעצור מיידית את המחטף המנוגד לסטנדרטים מינימליים של אתיקה מקצועית. משרד התפוצות והמאבק באנטישמיות תחת הנהגתי יתמקד בהעצמת הקהילות היהודיות ברחבי העולם ובמאבק חסר פשרות באנטישמיות, על צורותיה השונות."

השר היוצא נחמן שי הגיב להודעת השר שיקלי, "בניגוד להודעה שפורסמה הערב: כל ההתקשרויות שנעשו על ידי משרד התפוצות בעת כהונתי, מההתקשרות הראשונה ועד האחרונה, נעשו על פי אמות מידה מקצועיות באישור הגורמים המוסמכים במשרד התפוצות ובמשרדי המשפטים והאוצר לשם קידום מטרות המשרד. אני עומד מאחורי כולם."

https://twitter.com/naamalazimi/status/1603524527555678209?s=20&t=JEd1JxfKg5xU4BoCpsDfww

4 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.