מה דעתכם?

ח"כ גוטליב יוצאת למלחמה: "הוא לא יהיה סגן יו"ר הכנסת"

תמונה – ערוץ הכנסת

חברת הכנסת החדשה של מפלגת הליכוד טלי גוטליב יוצאת למלחמה נגד המינוי של ח"כ אחמד טיבי לסגן יו"ר הכנסת. אחמד טיבי לא נשאר חייב והגיב מעל בימת הכנסת.

בנאומה בכנסת תקפה גוטליב, "חברים יקרים אני פונה פה גם לאופוזיציה וגם לקואליציה זה חוצה מפה פוליטית. אין זה סוד שאני שמתי לי למטרה שח"כ אחמד טיבי לא יהיה סגן יו"ר הכנסת. אמרו לי בהתחלה זה בתקנון, קראתי את התקנון ראיתי שאין שום חובה שיהיה סגן מכל סיעה ואז הבנתי שזה נוהג, וזה נוהג נפסד שמישהו תומך טרור יהיה סגן יו"ר.

"זה מישהו שבוועדה המסדרת ישבתי ואמרתי שאני לא יצביע לו הוא אמר לכו לעזאזל טיפשים. אבל מילא זה, מי שמפאר שהידים, מי שמדבר על מי שרצח חייל והשאיר אותו לדמם למותו זה אחמד טיבי. מילא שאני צריכה לסבול את הנוכחות שלו בכנסת, כי בית משפט עליו קבע כי בגלל שהוא שנים פה, אז למרות הדעות שלו שחותרות תחת קיומנו כמדינה יהודית ודמוקרטית, מילא שאני צריכה לסבול אותו פה, מילא שאני צריכה לסבול את התחושה שהוא בעל הבית, הוא יושב כאן ורץ בכנסת ואומר מי זאת גוטליב שאומרת שאני לא יהיה סגן יו"ר.

גוטליב הוסיפה ואיימה, "גם אם באתי לכנסת לשעה אחת, גם אם באתי ליום אחד או קדנציה אחת בלבד, אני לא אעמוד מנגד, כשחבריי גם בקואליציה, גם אליכם אני פונה, כל מי שירים יד, גם במפלגות הדתיות והליכוד מפלגת הבית שלי. אנשים מסתכלים עלינו אופוזיציה או קואליציה. זה חוצה מפה פוליטית. מחבל או תומך טרור יועצו ל המרצחים ערפאת לא יישב כאן ויבזה אותנו".

גוטליב הוסיפה, "זה מזעזע לחשוב שהגענו לדבר הזה שנקרא פרלמנט ומי שייתן לו הוראות זה לא אחר מאחמד טיבי שנתן ייעוץ לערפאת. חברים יקרים שמאל וימין אנא מכם אנא".

ח"כ אחמד טיבי עלה להגיב ולעג לה, ""אמרתי לך שאת צריכה לקחת את הכדורים 3 פעמים ביום! יש בכנסת פסיכיאטר בימי רביעי"

12 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.