שוב פריז

ביקורת בשמאל: יאיר לפיד נסע לחופשה פרטית

תמונה – ארכיון לע"מ

רגע אחרי שהבטיח להילחם במהפכה המשפטית שהציג שר המשפטים יריב לוין, יו"ר האופוזיציה לפיד נסע הבוקר לחופשה זוגית עם אישתו ליהיא בפריז, "לא רק שנאבק בכל דרך אפשרית נגד כל אחד ואחד מהצעדים שיריב לוין יכריז עליהם הערב, אני מודיע מראש שנבטל אותם ביום שנחזור לשלטון", הבטיח אמש לפיד כשכרטיס טיסה לפריז בכיסו.

בתיעוד שפורסם נראה לפיד בשדה התעופה כשהוא עטוף במאבטחים. בשבוע הבא יטוס לפיד לפגוש ארגונים יהודים רפורמים בארה"ב לתכנן דרכי פעולה נגד הממשלה החדשה.

ברשתות החברתיות זעמו פעילי השמאל על עיתוי הנסיעה, "בתחילתה של הפיכה שלטונית, ראש המחנה נוסע לחופשה בפריז. זה לא מנהיג, זה בקושי עובר כליצנות", כתב רועי.

העיתונאי עמית סגל תקף, "תחשבו על ראש האופוזיציה נתניהו טס בשבוע של גילוי הסכמי אוסלו, או על ברק טס בפרשת בר און חברון. הזייה".

פעיל השמאל יריב אופנהיימר תקף, "מה זה, כשנחזור נבטל? ההודעה של לפיד משדרת חולשה ותבוסתנות. אסור לתת להפיכה להתרחש. ואם תתבצע, לא תוכלו לחזור לשלטון."

https://twitter.com/NeumanRoee/status/1610889179663048704?s=20

שר התפוצות והשוויון החברתי עמיחי שיקלי תקף לפיד: ״מה שלפיד עושה כעת כראש ממשלה יוצא זה חוסר אחריות מופרע. הוא לא מבין שכשהוא מספר לכל העולם שזו ממשלה ״חשוכה״, העולם לא עושה הפרדה בין הממשלה למדינה. ראש החץ של ה-BDS הוא למעשה מר יאיר לפיד״.

5 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.