החלמה מהירה

לראשונה: דרעי יחליף את נתניהו בתפקיד ראש הממשלה

תמונה – יעקב כהן ש"ס

על רקע הדיונים בבית המשפט העליון על כשירותו של שר הבריאות והפנים אריה דרעי לכהן כשר, ראש הממשלה נתניהו יעבור מחר טיפול רפואי ודרעי יחליף אותו בתפקיד למשך מספר שעות.

מלשכת נתניהו נמסר, "ראש הממשלה בנימין נתניהו יעבור מחר (ו') בדיקת גסטרו שגרתית. הבדיקה תיערך בטשטוש חלקי לזמן קצר. במהלך הבדיקה ימלא את מקומו השר אריה דרעי, בהתאם להסכמים הקואליציוניים".

במקביל, בעקבות תלונות השכנים, ראש הממשלה בנימין נתניהו הנחה את גורמי הביטחון לעשות את כל המאמצים כדי שלא לפגוע באורח החיים של שכניו בירושלים. יצויין כי ראש הממשלה נתניהו היה מעתיק את מגוריו מדירתו ברחוב עזה אל המעון הרשמי בבלפור, אך לצערנו, באופן מדהים, ממשלת לפיד ובנט לא עשתה דבר במשך שנה וחצי כדי להשמיש את המעון בבלפור שחלקו הפנימי פונה כליל ולא נעשה דבר כדי להכינו למגורים.

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.