הטרור בארצנו

הותר לפרסום: שני מחבלים נעצרו לאחר שתכננו פיגועים באמצעות מטענים כימיים

תמונה – ארכיון, דוברות המשטרה

בחקירה משותפת לשירות הביטחון הכללי והיחידה ללוחמה בפשיעה (יל"פ) של מרחב מנשה ולאחר ביצוע פעולות חקירה מגוונות, אותרו ונעצרו בתאריך 28.11.2022 בעיר אום אל פחם 2 אחים קטין בן 17 ובגיר בן 18 לאחר שבחיפוש בביתם נמצאו תרשימים וחומרים כימיים להכנת מטעני נפץ.

החשודים נעצרו לחקירה משותפת לשב"כ ומשטרת ישראל אשר ממנה עלה כי ככל הנראה הרקע לאירוע הינו לאומני ועלה חשד כי כוונתם הייתה לבצע פיגוע טרור. נגד החשוד המרכזי קטין בן ה-17 הוגש כתב אישום בביהמ"ש המחוזי לנוער בחיפה המייחס לו עבירה של הכנה למעשה טרור של רצח בנסיבות מחמירות. אחיו בן 18 שוחרר בתנאים מגבילים.

עם התקדמות החקירה נעצרו 2 חשודים נוספים תושבי השטחים בשנות ה- 20 לחייהם שנחקרו בחשד לחברות בארגון טרור ועבירות ביטחוניות נוספות. חקירה מקצועית הביאה את החוקרים לגבש נגדם תשתית ראייתית איתנה המחזקת את החשדות המופנים אליהם.

בהתאם לממצאי החקירה ותוצאותיה ביהמ"ש האריך את מעצרם מעת לעת, וכאמור אתמול הוגשה ע"י פרקליטות הצבאית הצהרת תובע כנגד 2 החשודים תושבי השטחים בבית הדין הצבאי בסאלם בטרם הגשת כתב אישום בגין העבירות המיוחסות להם. ובקשה למעצרם עד תום ההליכים המשפטיים כנגדם.

נמסר בתגובה: שירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל ימשיכו לפעול לסיכול, חקירה והבאה לדין של חשודים בפעילות טרור באשר היא, על מנת לשמור על ביטחון כלל תושבי אזרחי מדינת ישראל.

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
שיתוף "הותר לפרסום: שני מחבלים נעצרו לאחר שתכננו פיגועים באמצעות מטענים כימיים"
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.