צפו

דיווח: איימן עודה חטף סטירה בהפגנת השמאל

תמונה – לשכת איימן עודה

לאחר נאומו בהפגנה של ארגוני השמאל נגד ממשלת נתניהו, ח"כ איימן עודה הותקף פיזית על ידי אחד המשתתפים בהפגנה.

בפוסט שפרסם תקף עודה, "בתום הנאום שלי הערב נגד הפאשיזם תקפו אותי מילולית קבוצה של מפגינים פאשיסטים, אחד מהם אפילו תקף אותי פיזית ונהדף מיד על ידי מפגינים שהיו סביבי. אלו הם ניצני תוצאות הממשלה האפלה הזו נגדה הפגנו הערב. שלומי טוב ואני לא אתן לאף אחד למנוע ממני לייצג את הציבור".

השרה לשעבר ציפי לבני השתתפה בהפגנה וכתבה, "כיכר הבימה היתה מוצפת הערב בדגלי כחול לבן שהחזיקו ישראלים ציונים שבאו להלחם על המדינה ועל ערכי מגילת העצמאות. מי שהפך את הכחול לבן לצהוב, את המגן דוד לשחור והכניס לתוכו ולתוך ממשלתו את האגרוף הגזעני של ׳כך׳ שמופנה מול אזרחי ישראל שלא יטיף על דגלים."

העיתונאית ומגישת הטלוויזיה סיוון כהן הגיבה לתמונות של דגלי אש"ף בהפגנה, "שמדברים על שמאל מתאבד ומחרב מדברים על הפגנה כמו היום, אליה הגיעו גם לא מעט אנשי מרכז ואפילו ימין מתון. אבל מה אז מגיע איזה אחד או שניים עם דגל פלסטין וזה כל מה שאני זוכר דוקטור. אם זה ימשיך ככה לא תהיה שום לגיטימציה להפגנות האלה".

ח"כ נעמה לזיני שצעדה יחד עם איימן עודה בהפגנה, הגיבה לסטירה שחטף, "במאבק שלנו על פני המדינה, יש מקום לכולם! לערבים, להט״בים, נשים,מיעוטים וכל אוכלוסיה. אני מחזקת את חברי איימן עודה, לנוכח האלימות שחווה הערב מאדם שנכח בהפגנה. רק יחד ננצח."

5 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.