הנחיה למשטרה

בהוראת השר בן גביר: שוטרים יסירו דגלי אש"ף

תמונה – לשכת בן גביר

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר הנחה את מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי להורות למשטרה, להסיר כל דגל אש"ף שמגלה הזדהות עם ארגון טרור מהמרחב הציבורי ולעצור כל אירוע הסתה כנגד מדינת ישראל.

השר בן גביר, העביר ללשכת מפכ"ל המשטרה הוראה כי כל שוטר בכל דרגה, יהיה רשאי במהלך המשמרת, להסיר דגלים של הרשות הפלסטינית. את ההוראה העביר בן גביר למפכ"ל בהסתמך על כך שהנפת דגל אש"ף הינה תמיכה באירגון טרור.

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר מסר: "לא ייתכן שפורעי חוק ינופפו בדגלי טרור, יסיתו ויעודדו טרור ועל כן הנחיתי להסיר את דגלי התמיכה בטרור מהמרחב הציבורי ולהפסיק את ההסתה נגד מדינת ישראל. הזדהות עם מחבל ועם פגיעה בחיילי צה"ל, אינה חוסה תחת חופש הביטוי".

מוקדם יותר הערב, הורה השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר למפכ"ל המשטרה לקיים תחקיר בעקבות חגיגות שחרור המחבל כרים יונס לאחר שהשר הורה למשטרה לפעול למנוע את החגיגות. המפכ"ל יקיים תחקיר פנימי במשטרה ויציג אותו לשר.

המחבל כרים יונס שרצח את החייל רב"ט אברהם ברומברג, השתחרר בשבוע שעבר אחרי 40 שנות מאסר בכלא הישראלי, תחת שורת הוראות של השר לביטחון לאומי לשב"ס שמטרתן למנוע חגיגות הסתה ותמיכה במחבל ובטרור.

השר הורה למשטרה שלא לאפשר הקמת אוהלים לכבודם של רוצחים ואירועי חגיגות תמיכה ואהדה לטרור. הוראה זו בוצעה בצורה חלקית בלבד, אך בני משפתחו וחבריו של המחבל הקימו אוהל לצרכי החגיגות ובכירי הרשות הפלסטינית אף עלו לבקרו.

בעקבות האירועים קיים השר לביטחון לאומי שיחה עם מפכ"ל המשטרה אודות הקמת האוהל והחגיגות שהתקיימו בכפר. בשיחתם הורה השר על ביצוע תחקיר פנימי במשטרה שיוצג לשר. מטרת התחקיר לוודא כי אירועים כאלו לא יחזרו על עצמם בעתיד.

מהשר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר נמסר: "החגיגות הללו הן חגיגות של הסתה ותמיכה מפורשת בטרור ולא יעלה הדעת שאירועים כאלו יתרחשו אצלנו בבית. במדינת ישראל אין מקום לחגיגות תמיכה בטרור ואעשה כל שבסמכותי כדי למנוע את החגיגות הללו, עד להעברת חוק עונש מוות למחבלים".

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.