המרדה?

גנץ זועם: "הגיע הזמן להרעיד את המדינה"

תמונה – ערוץ הכנסת

שר הביטחון לשעבר בני גנץ קורא למחנה השמאל לצאת ולהפגין נגד ממשלת נתניהו, ‏"הגיע הזמן לצאת להפגין ולהרעיד את המדינה."

בפתח ישיבת מפלגת המחנה הממלכתי תקף גנץ, "נתניהו רוצה לנצל רוב רגעי ולהצית מאבק ושנאה בין השבטים בחברה הישראלית. זה ברור שהוא ושותפיו החליטו להשמיד את האיזונים, לשרוף את הבלמים, ולסחוט את דוושת הגז בדהרה לעבר התהום."

אני מבקש להגיד להם באופן הברור ביותר: אנחנו שמייצגים בנושא הזה רוב מהעם שמתנגד להפיכה המשטרית – לא נגיע לוועדת הכנסת כעניים המחזרים בפתחים. לא נבוא לתקן רבע סעיף ונאמר תודה.

אם לא נגיע להסכמות – נתניהו ושותפיו יאבדו מהלגיטימציה שלהם ברוב חלקי החברה הישראלית – גם בקרב רוב בוחרי הליכוד. אם לא יהיו הסכמות – אנחנו נהיה ברחובות.

‏אני קורא לכם לצאת ולהיאבק למען מה שאתם מאמינים בו. לא נגד נתניהו ולא נגד הממשלה – נגד פירוק הדמוקרטיה והמהלך הדורסני וחסר המעצורים. לציבור הרחב שתומך במאבק, הגיעה העת לצאת ולהרעיד המדינה.

לסיום הזהיר גנץ, "נתניהו, אם תמשיך בדרך שבה אתה הולך – האחריות למלחמת האחים המחרחרת בחברה הישראלית תהיה עליך."

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.