בא לעבוד?

השמאל זועם: "זה עלול להגיע לירי אש חיה על מפגינים"

תמונה – דוברות המשטרה

לאחר שחסמו כבישים בהפגנות נגד הממשלה בתל אביב ולא פוזרו על ידי המשטרה, השר לביטחון לאומי בן גביר דורש מהמפכ"ל להפעיל מכת"זיות נגד השמאל כמו בציבור החרדי.

בנאומו תקף בן גביר, "אם כבר מדברים על פורעי חוק, אני אתייחס בעוד משפט אחד למה שראינו בתל אביב, בהפגנה. אני בעד הפגנות, בעד חופש ביטוי, אבל גם ראינו פגיעה קשה בדמוקרטיה, הסתה נגד השר יריב לוין, חסימת כבישים. אני אמרתי לסגל הפיקוד של המשטרה, אני בעד הפגנות, אבל מי שחוסם כביש ומי שמתפרע, צריך להעצר ודין הפגנה בתל אביב כדין הפגנה בירושלים, דין הפגנה של השמאל כדין הפגנה של הימין."

בן גביר הוסיף, "אלה הדרישות שלי ממשטרת ישראל, לפעול בנושא ההפגנות בצורה שוויונית. חופש ביטוי כן, שלטים כן, אבל חופש הביטוי זה לא חופש השיסוי. חופש הביטוי זו לא מילת קסם שפותחת כל שער ולכן הדרישה שלי מהמשטרה גם בנושא הזה, זה להתייחס בצורה שוויונית להפגנות. יש עוד הרבה דברים, יש עוד הרבה דרישות והן יפורסמו בהמשך."

העיתונאי ברק רביד תקף, "זה אולי נשמע לכם מטורף עכשיו, אבל זה עלול להגיע לירי אש חיה על מפגינים. זו הסכנה שבהעברת הסמכויות לבן גביר ושינוי פקודת המשטרה. רוצה לקוות שיהיו שוטרים שיסרבו אם יגיע היום שבן גביר ייתן פקודה לירות על המפגינים".


שרת הרווחה לשעבר מירב כהן מיש עתיד תקפה, "בדיוק מזה התרענו. משטרת בן גביר. שר המשטרה מתחיל לעשות שימוש פוליטי במשטרה על מנת לפגוע במתנגדי הממשלה. הוא חושב שככה הוא ירתיע מפגינים, ויקרה בדיוק הפוך. נתראה במוצ"ש בהפגנה!"

4 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.