בעד או נגד?

סגן הרמטכ"ל לשעבר: "יש רק דרך אחת – מרי אזרחי רחב היקף"

תמונה – ארכיון הפגנות בלפור

מתכוננים למלחמת אזרחים? סגן הרמטכ"ל לשעבר שנותר מחוץ לכנסת עם מפלגת מרצ, קורא למחנה השמאל לצאת למרי אזרחי נגד ממשלת הימין.

פייסבוק יאיר גולן

בפוסט שפרסם כותב גולן, "חברות וחברים, כנגד ממשלת הזדון והרשע יש רק דרך אחת – מרי אזרחי רחב היקף. הרס מערכת המשפט, מינויים פוליטיים ללא הגבלה, הרשאה לחרדים לעשות ככל העולה על רוחם בכספי המיסים שלנו…למה שנסכים, למה שנקבל את זה על הראש שלנו, על הכיס שלנו, על החיים שלנו? לעולם לא נסכים.

גולן הוסיף, "ממחר בבוקר מחליפים דיסקט. לא עוד הפגנות מנומסות במוצ"ש, לא עוד פוסטים נמלצים לעת ערב, ולא לקינה בכי ונהי. רק מעשים. רק תוצאות. עסקים יושבתו, שירותים יושבתו, דרכים יחסמו, והמתיימר לשלוט באמצעות מושחתים, נהנתנים, קיצוניים וחשוכים יגלה שהעם הוא הריבון, אנחנו הריבון, ואנחנו נקבע את גורלה של המדינה שלנו. הכוח לעם, וזה לא יקרה ללא מאבק נחוש ואמיץ."

איש התקשורת ארז תדמור תקף, "ההסתה של בני גנץ מחלחלת. הוא? הוא רק ״איים״ שהאחריות למלחמת האחים תיפול על נתניהו. אבל האגף הפסיכוטי של הבלפוריסטים? הם שומעים רמטכ״ל לשעבר מדבר על מלחמת אחים ועוברים להכשרת הלבבות וליבוי רוח לחימה למלחמה בבני עמם. חלאות שמוכנים לשרוף את המדינה אם מישהו יגרד מ״מ מזכויות היתר שלהם"

5 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.