הגזים?

"צריך לעצור את גנץ ולפיד על בגידה במולדת"

תמונה – לשכת לפיד

ח"כ צביקה פוגל ממפלגת 'עוצמה יהודית' בראשות השר לביטחון לאומי בן גביר, קורא היום לעצור את ראש הממשלה לשעבר לפיד ושר הביטחון גנץ על בגידה במולדת. לפיד הגיב: "היה ברור שזה יגיע. במדינות לא דמוקרטיות השלטון תמיד מאיים לעצור את ראשי האופוזיציה."

יו"ר רע"מ מנסור עבאס קורא לציבור הערבי להשתתף בהפגנות במוצאי שבת עם ארגוני השמאל והלהט"ב, "אני אהיה שם, וקורא לציבור הערבי להגיע בהמוניו כדי למחות נגד הגזענות והאלימות", כך דווח העיתונאי מוחמד מג'אדלה.

בראיון לכאן חדשות אמר פוגל, "זה מטורף הדבר הזה. את הארבעה האלה צריך לעצור עכשיו הם האנשים המסוכנים ביותר שיש כרגע. לא הפגנה לא דגלים לא שום דבר אחר. הארבעה האלה מדברים עכשיו על מלחמה, אם היו קוראים להפגין הייתי נותן להם את כל הזכות להפגין. אבל הם מדברים במושגים של 'אני אויב', מבחינתי זו בגידה במולדת אם לא הייתי מספיק ברור, זה עילה למעצר".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
4 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.