המרדה?

אהוד ברק: "תמשיכו? אז יהיה מרי אזרחי. אנחנו לא מפחדים"

תמונה – המחנה הדמוקרטי

אחרי האיומים של ראש הממשלה לשעבר לפיד ושר הביטחון גנץ במלחמת אחים, ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק מחריף את הטון באיומים על ראש הממשלה הנבחר נתניהו וממשלתו, "תמשיכו? אז יהיה מרי אזרחי. אנחנו לא מפחדים"

בציוץ שפרסם תקף אהוד ברק, "ביבי, רוטמן ופוגל, שתו מים! יאיר גולן, גנץ ולפיד אומרים אמת: הממשלה לא לגיטימית. ורק התחלנו. עוד אין מרי אזרחי, אבל בקפה לנדוור לא רצו לשרת ׳שמאלנים׳, אשה בת 60 עוכבה בגלל טי שירט עם ׳קומי׳, פוגל מאיים במעצרים ובן גביר במכת"זיות! תמשיכו? אז יהיה מרי אזרחי. אנחנו לא מפחדים".

גם סגן הרמטכ"ל לשעבר יאיר גולן קרא למרי אזרחי, "חברות וחברים, כנגד ממשלת הזדון והרשע יש רק דרך אחת – מרי אזרחי רחב היקף. הרס מערכת המשפט, מינויים פוליטיים ללא הגבלה, הרשאה לחרדים לעשות ככל העולה על רוחם בכספי המיסים שלנו…למה שנסכים, למה שנקבל את זה על הראש שלנו, על הכיס שלנו, על החיים שלנו? לעולם לא נסכים".

ח"כ צביקה פוגל ממפלגת 'עוצמה יהודית' בראשות השר לביטחון לאומי בן גביר, קרא היום לעצור את ראש הממשלה לשעבר לפיד ושר הביטחון גנץ על בגידה במולדת. לפיד הגיב: "היה ברור שזה יגיע. במדינות לא דמוקרטיות השלטון תמיד מאיים לעצור את ראשי האופוזיציה."

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה הנבחר קרא לחברי הכנסת מהליכוד להגיש תלונות למשטרה, "חכים, שרים, פעילים וצייצני ימין יקרים: לאור קריאות המרד, ההסתה ועידוד מלחמת אזרחים, אתם לא אומרים לקרוא לשמאל לחדול מכך. אתם אמורים לקרוא למשטרה, פרקליט המדינה אייסמן, ליאת בן ארי, והיועמשית גליה מיארה לפתוח נגדם בחקירה פלילית ולהגיש נגדם כתב אישום, בעוון עבירה על חוק ההמרדה"

4 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.